Translate

18 decembrie 2014

ULTIMELE ACHIZITII... :)

Buna dragelor! :)

E ceva vreme de cand nu am mai scris ceva,dar am o scuza mareee! Si nu,nu e lipsa timpului(desi si acesta s-a imputinat) ci pur si simplu nu am avut chef de blog. Nu am fost deloc nerabdatoare sa deschid pagina,ba chiar cand ma gandeam sa scriu ceva nu puteam sa leg doua cuvinte in gand. Asa ca am lasat-o balta...nici acum nu sunt "pe val" dar poate imi vine cheful...vorba romaneasca "pofta vine mancand"... :P

Astazi vreau sa va arat ce mi-am luat in ultima vreme...Avon,Oriflame si Kaufland... :)

In campania 17 de la Avon mi-am luat doar doua produse...bine,ele sunt trei,dar unul e pentru cadou... :)

Mi-era dor sa simt mirosul parfumului Little Black Dress,asa ca am profitat de oferta din brosura si am luat mimi apa de parfum de 30 ml cu 20 lei. Avon Femme va fi oferit cadou. :)



Crema de maini cu laptisor de matca e o prezenta constanta in comenzile mele...pana va fi scoasa din catalog,atunci va trebui sa o inlocuiesc cu alta.


De la Oriflame nu am luat decat parfumul Volare la un pret promotional,de ziua mea. Abia asteptam sa simt cum miroase,pentru ca mi-a fost laudat de mai multe persoane,dar cand l-am mirosit nu mi-a placut deloc! Si a cam persistat mirosul pe incheietura,asa ca de cate ori apropiam mana de nas simteam aroma! Si acesta va ajunge cadou! :)
Totusi sticluta mi s-a parut interesanta... ;)



Din Kaufland mi-am luat Bioten,desigur! :)

Gelul de curatare si laptele demachiant cu miere si cimbrisor imi plac foarte mult...plus ca de acolo le iau mai ieftine decat in alte magazine. ;)



Si pentru ca m-a intrigat pretul de doar 1 leu(avea 50% reducere),am zis sa incerc si gelul de dus Aile Fitness. Nu l-am incercat inca,dar l-am mirosit,si miroase tare bine! ;)


Si cam atatea achizitii am avut eu! Nu e prea mare lauda,poate doar la buzunar,ca am facut economie! :P

Voi ce ati mai luat luna aceasta? :)

Va las cu bradul meu... :)



Kiss! :*

5 comentarii:

  1. Super achizitii! Eu mi-am recumparat uleiul de argan pentru varfuri uscate de la Avon, mi-era dor de el! :))♥
    si eu foloseam inainte demachiantul Bioten, insa gelul de curatare nu l-am incercat. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o sa mai iau uleiul pentru o vreme. Am o sticluță începută din care s-a consumat puțin și încă una plina. Cu parul meu scurt cred ca o sa tot am vreun an. 😺
    Gelul de curățare e preferatul meu momentan. 😉
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine ma tine cu anul uleiul acela! :)) ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Demachiantul Bioten m-a cucerit si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este extraordinar de bun. Curata machiajul și nu agresează pielea. 😉
    Te pup Dya! 💕

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)