Translate

28 noiembrie 2014

BIRTHDAY MAKE-UP

Buna dragelor! :)

Nu prea v-am mai aratat ce machiaj am purtat in ultima vreme...in mare parte pentru ca nu am realizat ceva magnific,sau macar ceva foarte diferit de ce v-am aratat pana acum...si cum nu imi place sa repet postarile,ca altfel devin inutile,am zis pas.

Dar trebuie neaparat sa va arat ce machiaj am purtat de ziua mea! :)
In primul rand pentru ca un machiaj e intotdeauna special intr-o zi speciala... :P
In al doilea rand,pentru ca am folosit noua paletuta de la Avon-Sultry Emerald pe care vi-am aratat-o aici.



Va rog sa scuzati sprancenele...se pare ca de ele am uitat si firele rebele si-au facut aparitia... :P
Si da,cerceii sunt cei primiti cadou de la sotul meu! ;) Inca ii ador! <3

Imi plac mult culorile din paleta,sunt intr-o combinatie reusita. Si cred ca se poate folosi si pentru un machiaj mai simplu,sau intens,asa ca al meu. ;)

Am folosit si gel liner-ul de la Tony Moly luat de pe Dolly Skin,pe care il ador! E moale,foarte pigmentat si rezista foarte bine pe pleoapa de dimineata pana seara fara sa se transfere...cu toate astea,se demachiaza chiar usor. Si pare sa se consume foarte greu...l-am folosit de cateva ori,dar nu se cunoaste prea mult in borcanas...si pensulica este foarte practica,se poate folosi foarte usor pentru a trasa coditele si pentru a trasa linii drepte. ;)
Isi merita banii,si va spun sincer ca l-as recumpara dupa ce il termin pe acesta! :)

Si,ce ziceti,va place machiajul meu? :)


Kiss! :*

Un comentariu:

  1. Ai ochi frumosi, Gina! Nuantele acestea ti-i pun in valoare! Imi place machiajul tau!
    Da, am remarcat si cerceii primiti in dar de la sotul tau! ;) Sa-i porti sanatoasa si iubita, draga mea!


    Puuup!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)