Translate

23 octombrie 2014

CE AM MAI TERMINAT...10

Buna dragelor! :)

Bun venit la a 10-a editie a produselor golite pana la ultima picatura...sau nu! :)
Avand in vedere ca in august a fost ultima postare de genul acesta,o sa vedeti cateva produse,dar surprinzator,cineva imi face concurenta serioasa la inlocuirea lor! :)))

Sa va arat cate spray-uri a reusit sotul meu sa termine...

... 9 spray-uri!!! O performanta uluitoare!
Pe cele Amore si Love Time le-a luat dintr-un magazin China Shop din Calarasi...asa i-a picat lui sa testeze spray-uri ieftine rau(din nou)...au fost cam 4 lei fiecare,si surprinzator,au fost destul de bune! Miroseau bine si isi pastrau aroma. ;)
Cu cele de la Oriflame nu s-a impacat deloc. Nu i-a placut ca erau de fapt antiperspirante, aveau doar o urma de miros si de fiecare data cand le folosesa,camera devenea cetoasa si inecacioasa...sunt sigura ca nu ii voi mai lua vreodata din acestea.
Cu cele de la Avon s-a inteles intotdeauna,iar STR8 e STR8-NEMURITOR! Intotdeauna mi-a placut mirosul acestei game! Si stiati ca STR8 este produs de Sarantis? Aceeasi firma produce si Bioten,asa ca nici nu putea sa iasa ceva rau! :P

Gelul de dus Harmony de la Oriflame mi-a placut mult. Densitatea a fost destul de buna pentru a produce multa spuma si pentru a nu se consuma prea repede. Si mirosul este superb si chiar se mentinea un pic,asa ca mi-a cam parut rau cand s-a terminat.
Spumantul de baie Spring Garden mirosea superb! Dar nu stiu din ce cauza ajung sa ma plictisesc cam repede de mirosul spumantelor(doar al spumantelor de la Avon se pare) si pe la jumatatea butelcutei deja astept sa mi se termine,chiar daca la inceput miroseam cu nesat aroma.


Crema pentru protectie solara am terminat-o cand am fost la plaja,nu mai aveam mult din ea,dar am folosit-o din plin...si pe fata si pe corp... :P
E o crema destul de hidratanta,fata nu mi-a facut probleme dupa o expunere de cateva ore la soare,si nici pe corp n am avut probleme cu usturimile...doar pe portiunile unde nu am ajuns sa intind crema,pentru ca am fost capoasa si am zis ca ma descurc singura cu aplicarea. :)
Lotiunea de corp de la Sano am primit-o de la un agent,si pot sa spun ca i-am multumit de cateva ori. Lotiunea e perfecta pentru vara: usoara dar hidratanta si cu un miros superb de rodie,care se pastra ceva vreme pe piele...inca suspin dupa ea! :)
Crema de maini cu laptisor de matca-uca una la activ! :))
Crema de maini Harmony a fost OK. Nu m-a impresionat prea mult,dar vara a fost buna,intra repede in piele si mirosea frumos.


Sotul a reusit sa termine si un parfum Centre Action. A fost destul de bun,mirosea frumos si de obicei acestea de barbati sunt persistente. :)
A dat Domnul sa termin si eu spray-ul On Duty! Nu mi-a placut de nici un fel! Prima data cand l-am folosit zici ca aveam zapada la subrat,si nu proteja deloc,deloc...aproape ca incepeam sa transpir imediat dupa aplicare. NU O SA-L MAI CUMPAR VREODATA!!! ;)


Acetona pe care o cumpar e din aceea ieftina. Costa cam 2-3 lei sticluta si curata foarte bine...de obicei,aceste doua marci se gasesc in preferintele mele. ;)
Am terminat si inca un tratament cu minerale. Mi-a placut asa ca e posibil sa il mai cumpar pe viitor. :)



Inca un tratament cu ulei de argan s-a dus,si se pare ca nu sunt singura care are probleme in a scoate ultimele picaturi de pe fundul sticlutei... Dya se plange se aceeasi chestie...sper ca se va lua masuri,ca e pacat sa irosim! :)
Si un balsam de buze Color Trend...deja stiti ca sunt favoritele mele,si chiar am fost un pic suparata ca am pierdut unul,chiar daca era pe jumatate consumat... :P



Mostrele primite de la Dolly Skin au fost folosite imediat. Nu pot spune prea mult despre ele,ca le-am folosit doar o data(desi mostra Good Cera ar fi mers de doua ori)...Placenta 45 era un ser pentru ten si Good Cear crema de fata. Mi-a placut totusi ca fata mea era fina si hidratata a doua zi dimineata. :)


Servetele demachiante....aceleasi! :)


Masca de fata Skin Repairing Snail pe care am comandata-o de la Dolly Skin a fost super! Am stat vreo 20 minute cu ea pe fata,timp in care sotul si copilul radeau de mine-Fantoma,fantomaaa-bine ca nu mi-au facut si poze,eu ma chinuiam sa nu rad pentru ca aveam impresia ca mi se misca masca pe fata,si mi se scurgea cate putin produs din ea pe gat,pentru ca era foarte imbibata. Dupa ce am indepartat-o(fasia de panza) mi-am simtit fata racorita,si surplusul de produs l-am masat pana a intrat in piele...nu am mai folosit crema in acea seara...si nu am simtit nevoia! Fata mea era fina si luminoasa,era placuta la atingere,si mi-am simtit fata hidratata chiar si a doua zi...plus ca nici macar nu imi lucea tenul dimineata,asa cum patesc de obicei cu orice crema(chiar si cu Bioten,desi o ador). :)
Cu siguranta as mai cumpara-o,mai ales ca nu costa decat vreo 12 lei. ;)


Si am mai scapat de cateva rujuri:
Pe cel nude l-am terminat...ar mai fi mers de cateva ori,dar mai am cateva din acestea si nu vreau sa le arunc pentru ca imi expira.
Mostra este a noului ruj Ultra Colour Bold,nuanta Rapid Rose. Nu am folosit-o pana am terminat-o pentru ca desi culoarea este absolut superba,mi se strangea in pliurile buzelor,si eu nu am patit-o cu nici un ruj pana acum. Si e chiar superba culoarea! :(


Rujul nuanta Divine Wine mi-a placut la nebunie! O nuanta de strugure destul de inchisa,care se pastra timp indelungat pe buze,desi nu e rezistent la transfer. Cred ca va intrebati de ce il arunc...pentru ca a cam depasit venerabila varsta de 4 ani,si a inceput sa miroasa cam ciudat. Asa ca ma despart de el cu cea mai mare parere de rau... :((

In schimb de urmatorul ma bucur ca scap. I-am mai dat o sansa pentru ca mi s-a parut culoarea draguta,dar colora cam greu,mai mult luceau buzele(desi nici luciul nu tinea mult),si pentru ca nu l-am mai folosit de ceva verme am zis ca e cazul sa il arunc. :)


Gata fetelor! Inca o postare kilometrica e gata,desi pe partea cu produse consumate nu pot concura inca cu Ilda-Lavender Thoughts. Sper sa ramana tot asa! :P :)))

Ati folosit vreun produs din cele prezentate mai sus? Poate aveti pareri difetite de ale mele...nu va sfiiti sa le scrieti! :)

Kiss! :*

2 comentarii:

  1. Ohooo, ce spor are sotul tau la consumat deodorante! :D Al meu sot nu iese din STR8 de foarte multa vreme! Iar eu il aprob (nu stiu de ce multe alte marci de deodorante barbatesti imi provoaca dificultate in respiratie, sigur sunt alergica la un ingredient)!


    Gina, ai aici multe mini-review-uri cu informatii utile si chiar ai fost harnicuta si determinata!
    Iti multumesc frumos pentru faptul ca m-ai mentionat! M-am amuzat! :D Tocmai acum cand mi-am propus sa scriu mai des pe tema asta incat sa nu mai ajung intr-o situatie atat de critica! :)))


    Sa fie cu bucurie si cu spor!
    Pupicei!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne place STR8 foarte mult,dar nu il luam prea des din comoditate.
    Chiar mini review-uri voiam sa fie,pentru ca nu apuc mereu sa fac ceva foarte detaliat. :)
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)