Translate

16 iunie 2014

MY FIRST ORIFLAME HAUL C8/2014

Buna dragelor! :)

Am comis-o! Am plasat prima mea comanda Oriflame joi si astazi am intrat in posesia coletului! :)
Nu am luat mfoarte multe,am destul timp inainte ca sa ma aprovizionez... :)

Hai sa va arat ce mi-am luat intai,si pe urma va spun si ce impresie mi-a lasat. ;)

De cum l-a vazut in catalog,fii-miu m-a batut la cap ca il vrea! Asa ca m-am conformat si i-am luat Apa de toaleta Planes cu 18 lei. Are 100 ml si e ambalat intr-o sticluta de plastic subtirel.


Am tradat gelul intim de la Avon si l-am luat pe cel de la Oriflame-cel Revigorant,care a costat 14 lei. Are 300 ml si e cu extract de floare de lotus... :)


Pentru ca mi s-a parut bun pretul am luat si un lapte de corp pentru piele uscata la 400 ml Happy Skin-18 lei


Pentru ca am avut oferta la ojele The one(cumperi trei si primesti una gratis) si pentru ca am avut una comadata,mi-am mai luat eu doua si am primit-o pe a treia gratuit. Ojele au costat 12 lei fiecare. Nuantele pe care le-am ales sunt(de la stanga la dreapta) : Tiramisu, Lilac Silk si Ballerina Pink. Abia astept sa vi le prezint pe blog,si asa nu am mai facut un NOTD de secole! :))


Si ultima achizitie: setul Harmony format din gel de dus,crema de maini si deo roll-on. Setul a avut un pret special la achizitionarea de produse din catalog de 69 lei-16 lei.


Si acum sa trecem la impresii...

Au un sistem destul de diferit fata de Avon,asa ca mi-a luat ceva timp sa plasez comanda. Am comandat si o mostra de parfum si mi-a placut pretul mic al acesteia-0,4 lei fata de 1 leu la Avon.

Ce nu mi-a placut? Inprimul rand faptul ca a trebuit sa platesc la livrare,pentru ca cica sunt client nou...fata de Avon unde inca de la prima comanda pot plati la 18 zile...am inteles ca dupa trei comenzi o sa am si credit asa ca trecem peste...
In al doilea rand nu-mi place ca stocul produselor difera cand selectezi modul de livrare. Adica daca doresc sa mi se livreze comanda la un punct Oriflame unele produse pot fi pe stoc pe cand daca optez pentru livrarea la domiciliu,aceleasi produse nu ar mai fi disponibile...e o ciudatenie asta...
In al treilea rand,mi se par prea multe taxe adaugate...adica taxa de manipulare,taxa de transport(care mi se pare normala) dar pe langa se mai adauga si taxa de cash...weirdo!
Pana si livrarea mi s-a parut mai greoaie,chiar daca coletele sunt livrate tot de Fan Curier,cel are imi aduce si coletele Avon...adica cele de la Avon imi sunt livrate in doua zile pe cand cele de la Oriflame in trei-patru zile...
Si nu ar strica daca ar fi mai multe produse sigilate. Nu de alta,dar ca sa evitam reclamatiile ulterioare. Plus ca (abia acum am observat) ojele The One vin fara cutiuta sau sigiliu...Not really OK...

Ma rog, vedem ce o mai fi... Sunt dispusa sa continui,sper sa nu am alte surprize pe viitor. :)

In seara asta am de gand sa imi colorez unghiile,si prima nuanta care o voi folosi va fi Lilac Silk... Abia astept sa vad cum este. :)

Ce ziceti de primele mele achizitii? :)

Kiss! :*

6 comentarii:

  1. Intr-adevar, ai fost putintel nazdravana! :)) Dar e asa de placut feelingul! ;)
    Ma tenteaza Feminelle...nu il cunosc!
    Tiii, ce oje frumoase de la The ONE! Eu am avut Orchid si Capuccino in campania de testare, rezistenta e punctul lor forte (pe unghiile mele)! De-abia astept notd!


    Sa le folosesiti sanatosi si voiosi pe toate!
    Btw, ce varsta are fiul tau? :)


    Pupici, Gina!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa... asa ziceam si eu! :))
    Si eu sunt curioasa de Feminelle,abia astept sa il incerc!
    Tocmai pentru ca mi-au placut ojele The One primite pentru testare am vrut sa mai iau...si sper sa fie si acestea la fel de bune! ;)
    Al meu copil are 6 ani! La toamna intra la Grupa 0...sper sa aibe chef de invatat! :)


    Te pup cu drag Ilda! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Sa-ti traiasca flacaul, sa fie sanatos! Daca era cu un an mai mic, il luam la anu' la mine in clasa! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult! :)
    O sa ai pitici la anul! :))
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Alinaluibrumarel17 iunie 2014 la 11:52

    ce faine sunt ojele :).

    sa te bucuri de toate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar sunt! Deja am una pe unghii,o sa o arat pe blog in curand! :)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)