Translate

11 mai 2014

AVON HAUL C7/2014

Buna dragelor! :)

M-am intors cu o noua runda de cumparaturi din campania curenta Avon. O gramada de produse,buget nenorocit,tunete si fulgere!!!! De unde...patru produse mari si late mici,mici! :))

Nu am luat prea multe ca nu am nevoie,desigur! ;)

Sa va arat,totusi... :)

Demachiantul Bifazic Solutions imi place si o sa-l tot iau...doar daca nu descopar ceva mai bun intre timp...:P
M-a costat 18 lei,cam mult,nu a fost oferta buna,dar celalalt tub e pe terminare...

Am mai luat un balsam de bunze Color Trend,ca mi se parea ca s-a micsorat colectia...:P M-a costat 4 lei din oferta pentru reprezentanti.


Pentru ca a reaparut in catalog,si pentru ca vine soarele cel mare si mi se termina factorul de protectie mare pentru fata am luat din nou crema Sun pentru ten sensibil cu SPF 30. M-am inteles bine cu ea si anul trecut asa ca de ce nu? Unde mai pui ca e si destul de ieftina campania aceasta -15 lei.


O perioada abandonasem tratamentul cu 2% acid salicilic si am inceput sa-l folosesc de curand din nou...de data asta pentru toata fata,si imi place mult rezultatul. Asa ca se cerea unul nou,mai ales ca trebuie sa se termine si acela odata si odata... :)
Pretul este de 18 lei campania aceasta.


Si cam atat! :)

Maine revin cu o noua impresie despre produsele primite de la Oriflame...asa ca daca vreti sa aflati,stiti unde ma gasiti! ;)

Voi ce v-ati mai luat de la Avon campania aceasta?

Kiss! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)