Translate

04 februarie 2014

MAKE-UP: SMOKEY GREEN

Buna dragelor! :)

Ne citim si pe luna asta se pare...poate chiar mai des,pentru ca am cateva chestii restante pe care sper sa le public cat mai curand! ;)

Astazi vreau sa va mai arat cum m-am machiat intr-o zi...nu conteaza care,ca nu mai stiu nici eu! Cert e ca e de luna trecuta,dupa cum mi-arata folderul de poze...blonda de mine! Trebuie doar sa citesc data inscriptionata pe poza si o sa-mi dau seama! :))))

Afara era foarte innorat,ca am facut pozele cu lumina aprinsa,si culorile au iesit mai intense...mai ales cea de ruj! :)











Acum am realizat ca "mi se aprinsese beculetul"! Lumina era fix in crestetul capului meu! Ce sa-i faci,sunt o fata cu idei! :P =)))

Sper ca va place machiajul meu!


Kiss! :*

7 comentarii:

  1. Yarinayarina Yarina4 februarie 2014 la 20:33

    Imi place,e simplu si frumos!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi! :)
    Sa stii ca in ultima vreme m-am trecut la din astea mai simple,ca acelea complicate imi mananca prea mult timp! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa combinatia de culori :X

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela Fzr Militaru5 februarie 2014 la 19:10

    ce bine te prinde verdele! ai ochii foarte frumosi! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)