Translate

19 ianuarie 2014

MAKE-UP: SOMETHING OLD...SOMETHING NEW... :)

Buna dragelor! :)

Fetelor,sunt intr-o totala lipsa de inspiratie...nu stiu de ce oare,dar nu imi venea nici o idee de postare,nu reuseam sa formulez nici macar o propozitie,nici macar in minte,cum fac de obicei...chiar si acum cuvintele se lasa cu greu scoase ,ma uit la tastarura dar parca vad fundul biroului...nimic interesant,alb...ba nici macar alb,ci transparent...cred ca nici daca as incerca sa meditez nu as reusi sa fiu cu mintea atat de goala ca acum...culmea e ca in rest sunt foarte activa,rotitele lucreaza de zor...voi ati patit vreodata asa ceva?

Ca sa nu fiu chiar atat de absenta,am zis sa va arat doua machiaje realizate de mine...unul la sfarsitul anului trecut(adica pe 31 seara) si unul e de anul asta...nu a expirat inca! :))


Pentru ca am stat acasa de revelion(exceptand miezul noptii cand am fost in Fetesti sa vedem artificiile - o sa va arat o poza),am realizat un machiaj nu foarte elaborat,dar mai de ocazie...nu stiu de ce,dar tot cu gri! Am observat ca am folosit gri-ul de cateva ori la petrecerile intre ani(anii trecuti),si se pare ca nu ma satur de el...:P
Machiajul nu e foarte bun(realizat seara),dar nici lumina nu ii face vreun compliment(limina alba de becuri economice,ca de,suntem ecologisti :P)


Iertati fata de om obosit(sunt facute pe la 1 noaptea) ce a lucrat pana seara...:)

si de la artificii...



Pentru urmatorul machiaj am apelat din nou la culoare....roz. Fac ce fac si folosesc culoarea aceasta...ba e posibil sa mai fi folosit si aceasta combinatie...daca va amintiti ceva,spuneti-mi! Eu nu am chef sa caut printre postari la ora asta! :P



Cam atat...deja am scris o gramada pentru si sper ca usor,usor o sa-mi revin si sa fiu foarte activa... :)

Va pup cu drag! :*

4 comentarii:

  1. Gabriela Fzr Militaru20 ianuarie 2014 la 08:24

    imi place mult machiajul pe roz!eu nu am avutcuraj sa-l folosesc pana acum :-s dar nu poti sa stii niciodata ce idei mai imi vin :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb machiajul cu roz.
    Imi place la nebunie. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana nu incerci nu stii daca iti sta bine! Vreau sa vad un machiaj cu roz la tine! :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)