Translate

01 noiembrie 2013

CE AM MAI TERMINAT...2

Buna dragelor! :)

Se pare ca aveam multe produse gata de terminare cand am scris prima postare cu "terminate",ca tare repede s-au strans...:P

Ce,nu ma credeti? Uitati aici:



Hai sa le luam pe rand,totusi...:)

Fondul de ten Chanel Perfection Lumiere l-am primit de la sora mea...si eram super incantata! Era primul meu produs high-end(poate si ultimul),dar nu m-a impresionat...in primul rand culoarea era foarte deschisa(dar asta e problema nuantei nu a FDT),si in al doilea rand se cam usca pe fata...trebuia si aplicat foarte repede,pentru ca se usca si avea un aspect prafos,aratam ca un vampir! =))))
Din acesta cauza l-am folosit ca sa deschid nuantele mai inchise ale altor FDT si a facut o treaba buna in aceasta privinta! :)

Rimelul de la Color trend: ieftin si bun! La inceput era un pic mai lichid si trebuia sa despart genele la final cu periuta Supershock-ului,dar dupa ce s-a mai ingrosat un pic,nu mai aveam nevoie de altceva...si chiar dadea volum genelor! ;) Acum am unul inca nedesfacut,astept sa le termin pe celelalte! :))

Si o combinatie facuta de mine,din cateva rujuri care nu imi placeau in mod special,dar nu prea mi-a placut rezultatul...nu neaparat culoarea,ci textura...asa ca ajunge la gunoi,chiar daca nu e consumat! :)



Demachiantul 3 in 1 de la Avon Care inca nu l-am terminat...dar eu transfer astfel de produse in recipiente cu pompita ca sa il pot folosi mai usor. Ca si fratiorul hidratant,si acesta e bun pentru spalatul de dimineata,cand nu trebuie sa insistam prea mult cu curatarea. Consistenta usoara,mai spre gel,nu mi-a provocat aparitii nedorite pe fata...adica e OK. :)

Deo roll-on-ul Smooth and Gentle mi-a placut foarte mult cand l-am cumparat. Se usuca rapid(in cateva minute),nu simteam la subrat decat o usoara umezeala chiar si in zilele cand depuneam foarte mult efort,si nu lasa absolut nici o urma pe haine. Doar cateodata simteam in anume iz de transpiratie pe unele haine,dar nu si pe piele(in orice caz nu sesizabil decat daca bagai nasul in haina).

Scrub-ul de la Clearskin mi s-a parut cel mai eficient...cu particule multe si marunte,lasa pielea foarte fina,si cantitatea de 100 ml mi-a ajuns cam un an! :) Acum am tot unul de la Clearskin,si e foarte bun si acesta...dar am descoperit altceva ieftin si extraordinar de bun: bicarbonatul de sodiu! Lasa pielea foarte matasoasa,e o placere sa trec cu degetele pe fata dupa ce ma spal! ;)



Precum vedeti,am terminat nu una,ci doua creme cu laptisor de matca! E o minune crema asta! O folosesc si pentru maini si pentru calcaie si daca ati sti ce piele am... :) Mi se uscase pielea pe maini ingrozitor cand am trecut de la vara la toamna,de zici ca am scormonit cu mainile in pamant cam o luna...aveam degetele crapate si uscate! Acum am o piele frumoasa! ;)

Gelul intim il folosesc de foarte mult timp...imi place mirosul,si nu mi-a provocat iritatii...asta conteaza! ;)

Batonul anti-bataturi l-am folosit la greu vara trecuta si mi-a ajuns si vara acesta un pic...s-a cunoscut diferenta! Aveam unele sandale care dupa cateva minute de mers incepeau sa ma roada,dar cand foloseam batonul puteam sa merg o gramada fara sa simt neplaceri. :)



Lotiunea de corp anticelulitica de la Nivea a fost de fapt ca un lapte de corp,usor si nu am vazut diferente...lasa pielea destul de catifelata,dar nu hidrata cine stie ce...totusi s-a consumat destul de greu...:)

Spumantul de baie cu aroma de flori de mar...mirosea mai mult a mere verzi! Delicios si acrisor in acelasi timp...cand il miroseam parca gustam un mar verde...:))



Si ultima,de care trebuie sa ma despart, este o oja... Rainbow Connection de la OPI...s-a uscat si nu mai e folosibila,asa ca bye-bye! :)



Si cam atat! :)

Si acum sa ma pun din nou pe consumat! :))

Ati folosit vreunul din produsele de mai sus?

Kiss! :*

4 comentarii:

  1. Cand eram reprezentant Avon activ, umbla vorba ca cele mai bune rimeluri de la ei sunt cele din gama Colortrend!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai fost foarte harnica.
    Cred ca ar trebui sa "incropesc" si eu o postare de acest gen dar mi-e o leneee. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte harnica! :P
    Si mie mi-era o lene dar mi-am dat singura suturi si m-am pus pe scris! =)))
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe celalalt nu l-am incercat,dar acesta pentru volum isi merita banii...el fiind destul de ieftin! ;)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)