Translate

23 octombrie 2013

TESTEZ... :)

Buna dragelor! :)

Am revenit rapid,dupa cum vedeti,ca sa va anunt ca am intrat in posesia produselor pentru par de la Complexul Apicol...a mostrelor,mai exact. :)

Sper sa imi ajunga pentru cateva utilizari,pentru a-mi putea face o parere...



Am ales gama Floral,si sper sa ma multumeasca... :)

Pe langa acestea,am mai avut in colet(adaugat la cererea mea,si pe care l-am platit-7 lei) balsamul de buze Apidermaliv...l-am dorit,pentru ca l-am avut dupa ce l-am castigat pe blogul Evei,si mi-a placut foarte mult. ;)



Asa ca tineti-mi pumnii,sa nu raman fara par! :P...glumeam! Sper sa imi placa...pot sa va spun ca mi-am bagat nasul(la propriu) in cutiuta cu masca,si miroase adorabil,a nu-stiu-ce-flori...:))


KISS! :*

7 comentarii:

  1. gasim aceste produse la plafarm as vrea si eu un balasam bun de buze ..?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult...incep in seara asta! :)
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca se gasesc,nu le-am cautat pana acum...dar poti face comanda direct pe site-ul lor! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu drag! Si eu le testez cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi! :)
    Abioa astept sa citesc toate parerile! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc asa si voi face dupa cateva cautari prin oras nu am alta solutie .

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)