Translate

03 octombrie 2013

CINE A CASTIGAT? :)

Buna dragelor! :)

E atat de frig la mine ca zici ca sunt la munte...nu in Baragan! Ce naiba...nu tin minte sa mai fi fost asa frig din octombrie..brrrr!

Hai sa va incalzesc olecuta...am extras castigatoarea concursului aniversar! :)

Patru inscrieri nu au fost valide:
Ionescu Ana Claudia- nu am gasit numele cu care ma urmareste pe Bloglovin'
Andreia Daniela-nu am gasit numele cu care ma urmareste pe Bloglovin'
Iulia Sava-a dat share altui concurs
Georgiana Repede- nu am gasit numele cu care ma urmareste pe Bloglovin'.

Am mai dat o sansa fetelor pe care nu le-am gasit pe Bloglovin',dar pentru a nu am primit nici o corectare,inseamna ca nu se vor lua in considerare. Sorry!

Acestea fiind spuse,lista este urmatoarea:

1. Diana Relly
2. Nicoleta Agache
3. Nicoleta Agache
4. Paula Maria
5. Nicoleta Alexandra
6. Nicoleta Alexandra
7. Irina Andreea
8. Irina Andreea
9. Claudia's Choice
10.Claudia's Choice
11.Vaga claudia
12.Kind of Ira
13.Janeta Janet
14.Nadia Alina Candrea
15.Preda Nicoleta Alina
16.Adina Mirabela Gavriloi
17.Adina Mirabela Gavriloi
18.Radu Adina
19.Radu Adina
20.Ruxandra Slaniceanu
21.Ruxandra Slaniceanu
22.Mary Lena
23.Mary Lena
24.Mere Verzi
25.Mere Verzi
26.Lazar Denisa
27.Lazar Denisa
28.Madalina Spanu
29.Madalina Spanu

Am ales sa folosesc "List Randomizer"...si a rezultat:

Felicitari Claudia's Choice! :)

Astept datele tale pe mail pana duminica...:)

Kiss! :*

4 comentarii:

Feel free to leave a comment! ;)