Translate

28 septembrie 2013

MAKE-UP: MULTI...MATTE

Buna dragelor! :)

Stiu ca nu prea ati mai auzit de mine in ultima perioada,dar lipsa timpului isi spune cuvantul! E toamna,asa ca am fost ocupata cu pregatirea diverselor conserve...chiar aseara am facut gem de gutui! ;)

Nici acum nu dispun de prea mult timp(la ora doua trebuie sa plec la munca),dar vreau sa va arat cum m-am mai machiat in ultima perioada. Avand o noua paleta,am cam abuzat de ea...unele mi-au reusit,altele mai putin...dar le postez aici la un loc...si voi spuneti care va plac si care nu! :)

Primul este un machiaj cu albastru...primele asa au fost(pana am incercat toate culorile din trusa)-machiaj in aceleasi culori-de la mai deschis,la mai inchis...:))

Urmeaza unul cu verde...doar verde...plus o lumina foarte proasta! :)


Nu am o poza decenta de aproape...scuze!

Machiajul urmator mi-a placut mult,si am primit o gramada de complimente pentru el! :)


Si acum pink...a lot of pink! :))


Urmeaza un machiaj foarte simplu,realizat din nuantele de blush ale trusei prezentate aici.

Si acum am inceput sa combin nuante mai bine...;)

Si vor mai urma si altele...cand le voi realiza! :)

Sper ca va place ce am realizat...astept pareri sincere! ;) :)

Urmatoarea postare va fi un HAUL AVON...azi mi-a venit comanda si sunt foarte incantata! :)

Kiss! :*






10 comentarii:

  1. Toate sunt pur si simplu geniale, insa de departe cel mai mult imi place cel mai mult primul, imi aminteste de denim, si ultimul, care este de vis....Abia astept haulul, vreau sa fie bogat, si cat mai repede posibil postat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte frumoase toate! Astept sa vad ce ti-ai mai luat de la Avon :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte frumoase
    imi plac toate tare mult
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama mia. Dar ai muncit, nu gluma. :)
    Toate arata foarte bine dar preferatul meu este cel cu nuante pamantii (cel cu complimentele :)).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai da...de cand nu am mai postat un machiaj...s-au strans cateva! :))
    Mersi mult! Chiar a fost apreciat cela! ;)
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca iti plac! Chiar asteptam cu emotii parerea ta! :)
    Acusic il postez! :))

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)