Translate

04 septembrie 2013

MAKE-UP: MATTE BROWN

Buna dragelor! :)

Daaa...am comis-o! De parca nu aveam destule farduri,mi-am mai luat o trusa...dar,in apararea mea,nu aveam una cu farduri exclusiv mate. Asa ca atunci cand am vazut-o in vitrima magazinului,am si insfacat-o(impropriu spus,pentru ca vanzatoarea mi-a dat-o :P).

Asa ca o perioada o sa vedeti machiaje realizate doar cu aceasta paleta...ca doar trebuie sa o incerc,nu? :)))


Rezultatul e acesta:






Culorile folosite au fost acestea:


Sper ca mi-a iesit ceva placut. :)

Ce ziceti,va place trusa achizitionata?
Va place si machiajul?

Kiss! :*

13 comentarii:

  1. Imi place si trsa si machiajul tau. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut machiaj :)
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela Fzr Militaru4 septembrie 2013 la 15:47

    frumos, frumos, frumos! si machiajul, si trusa! si eu zic ca am destule farduri, dar mai mereu ma gandesc eu ca n-ar mai strica unul in plus! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te supara, dar machiajul tau nu consta decat in faptul ca ti-ai colorat pleoapa in maro, atat! nimic deosebit, in rest e frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu am pretins ca e vreun machiaj extravagant...ar am colorat pleoapa in cateva nuante de maro...ceea ce nu se vede foarte bine din cauza luminii. ;)
    Mersi oricum! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa zic si eu...chiar ma gandeam cand am vazut-o:sa o iau...sa nu o iau...dar nu am culori mate...o iau! :)))
    Mersi mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare dragut machiajul tau! Perfect pentru zi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie mi s-a parut potrivit pentru zi...nu e char atat de dark cum pare in unele poze...:)
    Mersi mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos machiajul tau :D.
    spune-mi te rog,ce brand ii trusa de farduri si cam cat costa,caut farduri de pleoape mate de cand ma stiu si nu gasesc decat din alea cu sclipici :((.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersi! :)
    Trusa se numeste Beauty She,si am luat-o cu 12 lei dintr-un magazin din Fetesti. Prima data cand am vazut-o am si luat-o,ca nici eu nu prea gasesc mate... :))

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)