Translate

04 august 2013

NOTD: OPALESCE BALLERINA

Follow my blog with Bloglovin
Buna dragelor!:)

Stiu ca postarea aceasta s-a lasat asteptata,dar zau ca nu a fost vina mea! Dau vina ori pe conexiunea la internet,ori pe browser,ca nu mai vedeam butoanele pe blog...asa ca Google Chrome,nu mai fa pe nebunul! :))

Asa ca azi o sa vedeti o combinatie...dupa cum v-ati dat seama din titlu,am folosit Avon Speed Dry-Ballerina si top coat-ul Opalesce.
Mie mi-a placut combinatia,desi cred ca ar fi aratat muuult mai bine cu o oja inchisa la culoare,dar cum eu nu am voie la munca decat cu din acestea deschise la culoare,asta o sa vedeti...:)






Desigur,ca sa se vada cum trebuie,trebuiau tinute degetele in lumina potrivita,alfel ar fi aratat ca oricare alt sclipici(si blitz-ul sigur nu e de nici un ajutor!)...:)


Ce ziceti,va place?

Kiss! :*

4 comentarii:

  1. ce unghiute draguuuuuute~
    mie imi place combinatia asta :P dar am citit undeva ca trebuie un strat generos de top-coat peste fulgisorii aia, altfel te zgarii sau se dezlipesc de pe unghie imediat. Sper sa bage si la noi ojele holo sau metalizate, am ochit cateva nuante super <3 dar cum merge treaba ca melcul, cred ca apar la anul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata extraordinar.
    Pe cuvant.
    Vreau! ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut de tot, imi place ca-i nuanta deschisa si da bine cam la orice ocazie. ti-am dat follow, chiar imi place blogul tau, mai mult inspirata de tine mi-am facut si eu unul :p la mai multe postari frumoase si utile!!!

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)