Translate

01 iulie 2013

WHATZZ UP?!!! :)

Buna dragelor! :)

Ce mai faceti?
Va scriu azi ca sa va anunt ca am lipsit motivat in ultima perioada...am avut calculatorul stricat!
Asa ca acum recuperez tot ce am pierdut,citesc postarile ratate ale blogurilor mele preferate si pregatesc postari viitoare.

Am vazut azi ca se intampla ceva cu Google Reader si toata lumea trece la Bloglovin',asa ca urmez si eu turma...asadar,daca doriti sa ma urmariti,aveti butonul in dreapta sus,click pe Follow si gata! :)


Si ca sa mai scap de o grija...:))

Stiu ca v-am promis acum vre-un milion de ani detalii dupa purtarea intensiva a sandalelor primite...



...ei bine,nu am apucat sa le port decat vreo luna,dupa care si-au dat obstescul sfarsit! Nu,nu s-au rupt...mi le-a ros catelul...mi-a mancat exact bareta aceea dintre degete,asa ca nu am mai putut face nimic pentru a le repara.
Nici acum nu le-am aruncat,parca mi-e mila de ele.:)))

Totusi mi-am facut o parere: super confortabile si foarte rezistente(era bine daca erau rezistente si la coltii cainelui)...nu mi-au facut nici macar o batatura si mi-au placut ca se curatau rapid.

Ar trebui sa le arunc totusi,ca sa nu ma mai oftic cand le vad...voi ce spuneti? :)


Kiss! :*

2 comentarii:

Feel free to leave a comment! ;)