Translate

13 aprilie 2013

TAG - BEAUTY THINGS I SUCK AT... :)

Buna dragelor! :)

Credeati oare ca va veni si momentul asta? In care "perfecta" de mine spune la ce nu se pricepe in procesul de infrumusetare...ei bine,uite-ma! :)))(Ok...nu as fi dat din casa daca nu ma nominaliza CherryQueen-mai ales ca m-a "amenintat" ca sta cu ochii pe mine...:)) )



Curioase? Sa incepem...de sus! :)))

Parul meu,saracul,nu se prea intalneste cu coafuri speciale...nici macar impletituri,onduleuri lejere sau alte chestii usurele...si asta pentru ca am doua maini stangi,si imi ia o gramada de timp sa fac ceva purtabil,si de multe ori,pana sa ajung la un rezultat satisfacator ma enervez si renunt. Plus ca nu detin decat un ondulator,si pe acela il folosesc de doua ori pe an...aproximativ...:)))
Nici macar cu feohnul nu-l usuc prea des...dar stim cu toate ca oricum este daunator,asa ca m-am scos...:P

Trecem acum la ochi,unde se pare ca am cele mai multe probleme:
Nu reusesc aproape niciodata sa machiez ochii exact la fel...ba ma duc cu o culoare la un ochi pre in interior,ba o duc prea sus,ba prea mult in afara...si dai si sterge,si incearca din nou,dar,oricat as incerca,tot nu imi iese perfect ca altor fete...:)
Tusul....oooo,tusul...marea problema pentru majoritatea fetelor...ei bine,nu pot aplica tusul la fel la ambii ochi!De obicei la dreptul imi iese perfect(sau aproape :P) dar la stangul ba ridic codita mai sus,sau o fac mai groasa...sau ambele! :))Ba cateodata nici nu reusesc sa trasez o dunga dreapta,trebuie sa imi tremure mana undeva.
Trecem la rimel? Daaa,si acolo am probleme...:))
Totusi rimelul nu imi da extraordinare batai de cap,doar ca se pare ca nu il pot aplica fara sa ma si manjesc olecuta pe pleoapa...dar zau daca imi dau seama cum! Ca incerc sa fiu foarte atenta cand il aplic,si nu mi se pare ca m-as atinge...si totusi dintr-o data rasare pe pleoapa o urma neagra de periuta...pe care de obicei o las acolo ca nu am chef sa o sterg(probabil ca ati vazut cateva machiaje cu urme postate... :) )

Fata...sa spun si despre fata? Ooook...:)
Ei bine fata mea nu a auzit in viata ei de conturare,ca nu ma pricep!Desi incerc sa fac o urma mai inchisa pe maxilar,dar nu exagerez ca lucrez cu oamenii si nu vreau sa ramana magazinul gol...:))
Despre sprancene...ce sa mai zic...nu le am egale nici ca forma nici ca lungime...noroc ca s-a inventat creionul pentru sprancene(cam de anul trecut pentru mine...:P).

Despre corp si hidratare nu va vorbesc,pentru ca sunt as la asta...folosesc in fiecare seara crema de corp,nu sar niciodata peste ea,oricat ar fi de tarziu! I'm so proud of me!!! :))

Daaaar,am unghiile de la picioare foarte pacatoase...colturile mele cresc cam in carne,asa ca atunci cand le tai fac exercitii de contorsionism incercand sa ajung la ele mai bine...si tot nu le tai chiar cum trebiue,dar totusi niciodata nu le las sa ajunga prea departe.:)

Siii...cred ca nu mai am alte defecte...totusi,daca o sa-mi mai amintesc vre-unul o sa- impartasesc cu voi! :)

Si pe cine sa nominalizez eu? Pai peee: Eva, Simona, Annie, Alecsa, Allesandra, Irina, Antonia,Dya, Miuri, Jolie...si alte fete care doresc sa il mai preia,sunt invitatele mele.Chiar si fetele fara blog pot sa imi lase raspunsurile lor in sectiunea comentariilor! :)

Acum va las ca mi-a adus curierul comanda din campania 6 si trebuie sa le sortez...deci urmatoarea postare va fi un Haul! :)

Kiss! :*


8 comentarii:

  1. ma bucur ca ai facut tagul.. asteptam sa vad ce scrii.. :D
    ma "bucur" sa vad ca majoritatea avem cam aceleasi probleme.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :) Sapt asta il fac ! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru nominalizare! :)
    Si abia astept Haul-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia asteept haul-ul!
    Si,sincera sa fiu,ma potrivesc cu tine la toate,insa nu si la partea cu cremele de corp,sunt cam leeeenesa si le aplic cand imi mai amintesc,prefer sa imi hidratez pielea din interior,asa ca la capitolul apa sunt persoana care bea cea mai multa apa dintre toate pe care le-ai putea cunoaste vreodata.Sunt zile,cand e cald,cand beau si 4l,asa ca n-am probleme.Mi-am facut si analize,sunt perfect sanatoasa,nu am diabet sau altceva,numai ca asa sunt eu,mi-e sete des si ma deshidratez usor daca nu beau apa.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte haios, eu nici nu mai zic la machiaj ca nu iesa la fel avand in vedere ca am un ochi mai mic decat celalt si la picioare si mie imi cresc oribil de mult in carne si ma chinui cand le tai :)

    Revenind la chestii mai frumoase te invit la un concurs
    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/04/i-love-cosmetics-giveawayonly-ro.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,Gina!:) Tocmai m-am inscris pe blogul tau:) Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. In mai mult de jumatate din tot ce ai scris, ma regasesc. Oh...in special la partea cu unghiile de la picioare :))

    Multumesc pt. tag! :***

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)