Translate

21 aprilie 2013

REVIEW: IDEAL FLAWLESS BB AVON

Buna dragelor! :)

Vine,vine primavaraaaaa...de maine,ca azi bate un vant ingrozitor la mine! :))
Se pare ca dom'soara se lasa asteptata mai ceva ca rezultatele bune la dieta unei pofticioase...dar si cand o veniiii...:)))

Astazi vreau sa va vorbesc de primul BB de la Avon(sa stiti ca urmeaza sa apara altul,de la Anew).Este vorba de Avon Ideal Flawless BB.


Ambalajul este unul clasic,negru cu scris roz...este un tub pe care putem apasa sa scoatem cantitatea dorita(printr-un orificiu micut).


Nuanta pe care am ales-o este Ivory,pentru ca aceasta mi se potriveste perfect iarna.
Mie mi se pare ca duce mai mult spre un fond de ten decat spre o crema nuantatoare,mai ales din pricina gradului de acoperire-adica mediu.

Am folosit produsul cam la doua zile,fara sa mai port si alt machiaj(doar un pic de pudra) si tenul meu arata foatre natural,adica nici nu se cunostea ca am ceva pe fata.Ati vazut ca daca folositi fond de ten,simtiti nevoia sa aplicati macar rimel,ca altfel arata fata un pic ciudat?Ei bine,cu acest BB nu e nevoie.Fata arata proaspata,chiar daca nu acopera tot,roseata,cearcanele si micile pete sunt destul de camuflate.
Are unele particule sclipicioase,dar care nu sunt vizibile decat la o inspectie foarte atenta.
Se intinde foarte usor pe ten,dar intra destul de repede in piele,adica nu trebuie sa insisti cu masatul.



Un mare plus este si SPF-ul...chiar daca este doar 15(oricum am inteles ca nu este o mare diferenta intre numerele SPF-ului).

Va atasez si lista ingredientelor(pentru cine stie sa le "citeasca") :


Nu am avut nici o problema cu produsul,nu mi-a aparut nimic pe fata de la el. Imi place foarte mult ca nu miroase a nimic special...am cateva fonduri de ten care au la parfum in ele...dar o sa le iau pe rand si pe acelea. :)

Sincer mi se pare ca seamana destul de bine cu fostul fond de ten cu minerale,tot de la Avon(m-am inteles extraordinar de bine si cu acela)...poate o fi acelasi,dar reinventat. :))
Oricum,este un produs excelent,ce poate fi folosit zilnic fara probleme,chiar daca mai folosim si alt machiaj sau nu.

Cantitatea este de 30 ml(standard),dar se foloseste destul de putin produs)...eu il folosesc de vreo luna si mai am destul in tub(dupa cum suna,ca nu se vede absolut deloc prin el,nici cu lanterna).

Eu l-am luat cu 23 lei si de cele mai multe ori e la oferta.In brosura 7 nu l-am vazut,dar in brosura 8 costa 24 lei.


Ati folosit acest produs?Va place sau nu?
Sau v-ar tenta sa-l cumparati? :)

Kiss! :*

6 comentarii:

  1. m-ai facut taaareee curioasa.. eram deja.. dar acum imi doresc si mai mult sa incerc acest BB... :D:D
    sa vedem cand ii vine si lui randul.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am cumparat în varianta mini, înainte să se lanseze şi îmi place. Chiar arată natural.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu il am pe lista. Vreau, vrea, vreau. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. este foarte bun bb creamul avon lam folosit in varianta mini .voiam sa te intreb daca a comandat cineva de pe avn shop,este ok?

    RăspundețiȘtergere
  5. uuu, blogul si-a schimbat iar hainutele! Likey <3
    Cat despre BB Cream, vad ca e destul de laudat. Poate o sa il incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu mi l-am luat si il ador!Am renuntat la fond de ten si il folosesc numai pe acesta!

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)