Translate

18 aprilie 2013

AVON HAUL C6/2013

Buna dragelor! :)

Am zis sa mai dau si eu un semn de viata,ca zici ca m-am mutat pe alta planeta,asa ma simt! Si nu,nu m-am mutat nicaieri,dar se pare ca oboseala isi spune din nou cuvantul(sau lenea) si uit sa mai postez cate ceva,desi am destule care isi asteapta randul la puricat.

Astazi o sa va arat ce mi-am mai luat in aceasta campanie.

Din nou,nu sunt prea multe,pentru ca nu mi se parea ca am nevoie,dar mi-am permis si eu ceva de rasfat...COLOR TREND! :))



Mi-am luat doua creioane de ochi:unul turcoaz si unul maro(voiam sa il folosesc pentru sprancene,dar e atat de inchis...)-7,99 lei fiecare


Si doua rujuri care m-au cucerit inca de cand le-am vazut in brosura-Orange You Sweet(e chiar portocaliu) si Bubblegum Pout(in poza pare mai inchis dar e doar un pic mai inchis decat Ultra Color Rich Sparkling Nude,care era preferatul meu.)-7,99 lei fiecare



Un spray pentru picioare cu levantica-9,99 lei
Balsam de par pentru par vopsit(ma inteleg foarte bine cu el)-9,45 lei
Gel de curatare Solutions(din oferta pentru reprezentanti,ca doar chestiile bune sunt scoase din catalog)-9,99 lei


Crema pentru fata pentru protectie solara-vreu sa o folosesc chiar ca si crema pentru fata,si SPF-ul mare e un real beneficiu pentru sezonul cald...sa speram ca ne vom intelege!-21,99 lei


Si cam atat! :)

Voi ce v-ati mai luat de la Avon in campania aceasta? :)

Kiss! :*

3 comentarii:

  1. astept si eu sa primesc pachetul.. eu mi-am luat dispozitivul pentru curatarea fetei de la planet spa parca si spray pentru uscarea rapida a lacului de unghii
    sa le folosesti cu placere
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu abia mi-am comandta 2 creioane de ochi:) Astept sa soseasca:)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)