Translate

28 martie 2013

AVON HAUL C05/2013

Buna dragelor! :)

Cu o mica intarziere(nu am plasat comanda in prima zi de campanie,ca de obicei) va arat ce mi-am mai luat campania acesta de la Avon.
De data asta am achizitionat cateva produse,ba chiar as fi vrut mai multe,dar aveam limita de buget...:))

Hai sa va arat achizitiile...:)

Gelul crema de curatare cu ghimbir l-am comandat campania trecuta,dar nu a mai fost pe stoc,asa ca mi-a sosit cu comanda aceasta-14,99 lei


Mi-am luat o husa draguta pentru telefon,din gama produselor roz-12 lei


Baza pentru machiaj o comandase sora mea campania trecuta,si de asemenea,nu a venit...asa ca in aceasta campani mi-a ramas mie-12,99 lei


Pentru ca am citit pareri foarte bune despre acest BB de la Avon,m-am decis in ultima clipa sa il iau si eu...nuanta Ivory-22,99 lei


Tratamentul pentru par cu ulei de argan are un super pret campania aceasta-10,99 lei(la comandarea oricarui alt produs din brosura).
Gelul de dus Citrus Burst l-am luat din My Avon Magazine cu 6,99 lei(va aparea in brosura 6).


Vopseaua de par are din nou la oferta-2 cu 33,99...cu astea si cu cea de data trecuta mi-am facut stocul pentru doua vopsiri... ;)


Crema pentru picioare cu unt de shea am folosit-o in trecut si am fost foarte multumita de ea-10,99 lei.


Si cam atat! :)

Se vede ca in aceasta campanie am fost mai chitita pe cheltuit,nu? :))
Voi ce v-ati mai luat de la Avon?


Kiss! :*





12 comentarii:

  1. Abia aşteptam o nouă postare de tip HAUL! Îmi plac mult aceste postări!

    Iar produsele sunt super, baza pentru fard imi place si mie si BB-ul la fel. Să le foloseşti sănătoasă! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uhmm...cred ca gelul de dus miroase minunat!!
    Abia astept sa-l pot cumpara si eu!Imi place mult mirosul de citrice in cosmetice,ma revigoreaza instant.Apropo,gelul de curatare miroase ca in revista?Mi se parea un miros chimic,cam ca si produsele de curatare a baii sau a aragazului :)))
    Imi place ideea de ginseng energizant,insa daca are un miros la fel cum mi se pare in brosura,mai bine ma lipsesc ;)
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti pe toate cu placere.. :D
    am comandat si eu cate ceva.. fard, pudra, pensula.. si o sa incerc sa fac o postare despre ele sapt viitoare.. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, vai pana la urma iau si eu BB-ul. ;))
    Incerc sa stau cuminte si am comandat doar serul pentru varfuri. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place husa de telefon - zimi si mie ce cod are si daca se potriveste ptr un b blarry .

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca stii ce urmeaza sa comentez :)))


    GELUUUUL!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce draguta e husa, it's piiiiiink <3
    Sa stii ca prea ma tenteaza BB Cream-ul, dar imi dau singura peste manuta ca si asa am destule si iaaar le arunc ca le trece valabilitatea :)))
    Sper sa rezist tentatiei :D
    La tratamentul cu ulei de argan, nu mai stiu la a cata sticluta sunt. E cel mai tare produs care l-au scos astia de la Avon!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu mi-am luat din campania 4 setul SPA cu ghimbir, respectiv gel-crema de curatare (bunut, imi place mirosul, e ok), masca (e peel-off, n-am incercat-o inca) si ser revitalizant in set de 4 fiole (o fiola pe zi, jumatate se aplica pe ten dimineata si jumatate seara, dar mie mi-a ajuns o fiola pentru 3 zile, 6 folosiri, intra fain in piele, o catifeleaza, hidrateaza, eu am tenul mixt). Mi-am mai luat ruj Luxe, nuanta Red Haute, un rosu visiniu cu sidef, as fi preferat fara...simt sideful intre dinti, daca mi se ia pe ei. Iar din brosura 5 mi-am luat pudra pulbere Ideal Luminous, e faina, sidefata, (nuanta e Rose) buna pentru iluminare si pentru vara si Tratamentul cu ulei de argan, cel mult laudat! Plus 2 mostre de BB, care la prima folosire pare bun, mai vedem daca iau full-size. Te pup si mai astept postari de gen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma tenteaza si pe mine gelul de curatare cu ghimbir, nu l-am mai observat pana acum. Merge la ten gras, e delicat sau usuca pielea? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. vai toata lumea isi cumpara tratamentul cu ulei de argan:D , si eu mi l-am comandat si saptamana viitoare il primesc:)
    De-abia astept:D
    Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Review BB Cream.. te roooooggg .. super produse ti ai luat

    RăspundețiȘtergere
  12. Pfuuuu mi am luat tratamentul anticelulitic , gelul de dus avon senses ,doua oje speed dry bineinteles si pensulica pentru modele pe unghii
    ( am fost incurajata de laudele din postarile tale ) , Te puuup

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)