Translate

05 ianuarie 2013

REVIEW: TRATAMENT PENTRU UNGHII CU MINERALE

Buna dragelor!

Am revenit cu postarea promisa...pentru ca am cateva zile libere vreau sa ma ocup de restantele cu blogul...sa speram ca reusesc! :)

Azi va voi vorbi despre descoperirea secolului...pentru mine,desigur! Si anume: TRATAMENTUL PENTRU UNGHII CU MINERALE.


De ce e descoperirea secolului? Pai,sa incepem cu inceputul! :)

Istoria unghiilor mele: de cand ma stiu(adica,de cand sunt foarte preocupata de ce se intampla cu unghiile mele) am avut unghii fragile,care se exfoliau,dar nu foarte moi.
Chiar daca nu parea ca se exfoliaza,dovada o aflam cand imi taiam unghiile...partea taiata se despica pur si simplu in doua(din grosime,ma refer).
Nu puteam sa desfac ceva cu ele,pentru ca imediat mi se ridica partea de deasupra a unghiei.


Tratamentul il folosesc din octombrie,asa ca a avut timp sa dovedeasca ce poate.

Il folosesc de fiecare data cand imi fac unghiile,ca baza,apoi aplic oja.

La inceput nu am bagat de seama,dar pe parcurs am observat schimbarile...nu mi se mai despicau unghiile cand le taiam,ba chiar au reusit sa si creasca un pic,fara sa se exfolieze.
De cateva ori am lovit din greseala cu unghiile in birou,si nu s-a intamplat nimic...de obicei ramaneam fara un strat de unghie! :)

Poza aceasta am facut-o dupa ce mi-am curatat si taiat unghiile,dar cam uitasem de cuticule,asa ca le scuzati... :))

Eu nu imi pilesc unghiile doar intr-o parte,cum e recomandat,ci le pilesc dintr-o parte in alta,ca nu am rabdare sa fac cum e corect...dar cred ca se vede ca nu mai sunt afectate,cum era inainte.
In poza aveam un strat de tratament,dar nu prea am avut rabdare sa se usuce si mi-am atins unghiile de haine...oricum,se usuca destul de repede...maxim un minut!

Cantitatea este de 12 ml si se poate achizitiona din orice brosura Avon la diferite preturi...in campania 1 este 10,99 lei.

Ati folosit acest tratament? Ce parere aveti despre el?
Chiar sunt curioasa daca functioneaza si la alte persoane asa bine ca la mine! :)

Kiss! :*

5 comentarii:

  1. Vreau si eu. Sunt fana a tratamentelor. :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-as incerca si eu, imi plac tratamentele de acest gen. Eu de cand port sclipici pe unghii nu mi se mai exfoliaza si nici nu mi se mai rup :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu lam incercat pana in prezent sunt fana produselor avon , din pacate acum mai trebuie sa astept nu ma pot da cu absolut nimic pe unghii am facut eu o prostie ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, eu il folosesc de ceva vreme si e bun. Eu il folosesc ca top coat, ca bază folosesc întăritorul roz-perlat. Mi se pare că sare cam repede de pe unghii...

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)