Translate

08 ianuarie 2013

DEZAMAGIRI COSMETICE: TRATAMENT INSTANT PENTRU PETE SI COSURI CLEARSKIN

Buna dragelor!

Am revenit cu o alta postare! Surprinse?! Si eu! :P

De data aceasta o sa va vorbesc de o noua dezamagire...de la Avon,desigur...se pare ca din cand in cand mai dau si rateuri la unele produse. :)

Este vorba de INSTANT SPOT TREATMENT din gama Clearskin.


Descrierea oficiala:

Tratament pentru pete cu 2% acid salicilic.
Amelioreaza aspectul petelor rosiiin aproximativ 3 ore.Formula sa are la baza tehnologia Fast Clear Technology si acidul salicilic,care exfoliaza eficient,eliminand impuritatile si sebumul.
Dupa demachiere,aplicati un strat subtire pe zonele afectate.Incepeti cu o singura aplicare pe zi,repetand de 2-3 ori daca este nevoie.


Parerea mea:

Acest produs nu face nimic din ce promite...nada...zero... ioc efecte! :)
Produsul are o textura de gel transparent,cu un miros aproape insesizabil,usor fresh.
L-am aplicat pe zona problematica,prima data masand usor ca sa intre in piele...dupa 3 ore,roseata era la locul ei,la fel de radioasa!
Am incercat apoi sa il aplic si sa il las un picut mai grosut pe zona(fara sa mai masez)...ei bine,s-a uscat si s-a exfoliat...desigur,roseata nu a disparut...
L-am folosit si pe cosulete incipiente,si pe unele mature" dar rezultatul a fost acelasi...zero!
L-am folosit chiar si de mai multe ori pe zi...ghiciti oare rezultatul?...Dap,nici unul! :)


In concluzie: e un produs pe care nu l-as mai cumpara niciodata!
Nu a fost foarte scump,dar fiecare banut conteaza...mai ales cand ne putem cumpara altceva,mai folositor... :)


A mai incercat cineva acest produs? Cum vi s-a parut?



Kiss! :*

7 comentarii:

  1. As fi vrut sa-l comand. Bine ca am auzit parerea ta. In general, produsele astea "tratament - minune" nu sunt bune. De la Clearskin apreciez doar gelul de fata ptr puncte negre, lotiunea astringenta ptr puncte negre si batonul corector.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am gelul, l-am folosit o singura data insa nu mi s-a parut ca ar fi avut vreun efect. Nu l-am mai incercat de atunci. Eu l-am cumparat la set cu produsul de curatare cu acid salicilic din aceeasi gama, insa pe acela il folosesc regulat - imi place.
    Oricum, acum ca mi-am adus aminte de el, voi incerca sa il mai testz, sa vad si eu de ce e in stare cu adevarat, mai ales ca l-am cumparat la recomandarea unei amice reprezentant care imi spunea ca avut rezultate foarte bune cu el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am incercat pe asta, dar stiu ca era o varianta mai veche, tot asa cu 2% acid salicilic. Il foloseam de 2X pe zi, si in 4-5 zile abia mi se vedea roseata de la cosulet. Pacat, probabil i-a schimbat si formula, o data cu ambalajul. :(
    Multam pentru review. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Il am si eu ..l-am folosit doar pe cosurile alea mari si rosi ,l-am aplicat si l-am lasat peste noapte dimineata nu mai era rosu si se mai retrasese.L-am incercat si pe cosuri din ales cu "secretie" la alea nu recomand mi-au agravat mai tare problema.Adevarat daca aplici mai mult se exfoliaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ma indoiesc ca in caz de acnee vreun produs poate avea efect instantaneu, daca e sa ne luam dupa numele produsului literalmente.. dar nici nu am prea folosit, deci mai bine tac (sau ma opresc din scris) :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu am avut niciun rezultat cu acest produs! Mai mult mi s-a descuamat pielea din jurul cosurilor si al punctelor negre... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Un produs cu acid salicilic nu are rezultate imediate asupra tenului. Trebuie introdus treptat intr-o rutina zilnica si apoi aplicat cel putin 6 luni pentru a se vedea efectul. Daca va doriti sa treaca cosurile repede, puteti incerca brevoxyl (benzoil peroxid) direct pe pustule, dupa o spalare prealabila. OBLIGATORIU este nevoie de protectie solara de cel putin 30 SPF. Si inca un lucru important: incercati sa evitati iritantii majori pentru piele, alcoolul denaturat este unul dintre ei.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)