Translate

19 decembrie 2012

MAKE-UP & REVIEW: LUXE

Buna dragelor! :)

Ce mai faceti?...Eu ca de obicei,cu timpul limitat. :)...stiti reclama aceea la niste paste,cea cu dublura?Ei bine,tare mi-as mai dori si eu una acum...macar pentru cateva zile...in care eu voi lenevi,voi naviga pe net,fara sa ma uit la ceas,si voi dormi cat mai muuuult! :))
Dar asta nu se poate,asa ca intoarcerea pe Pamant,te rog! :P

Cred ca multe dintre voi asteptati pareri despre noua gama Avon Luxe,asa ca am zis sa va ofer chiar eu cateva informatii.

Stiti ca in campaniile 16 si 17 mi-am achizitionat cateva produse Avon Luxe,convinsa fiind in primul rand de superba reducere de 50%... :P

Le-am folosit de cateva ori,ba chiar am in machiaj in care am folosit toate produsele Luxe pe care le-am achizitionat-adica fondul de ten,fardurile,tusul si rujul.

Siiii...voila! (cu franceza mea de balta... :P)



Pozele sunt facute doar cu blitz,pentru ca in lumina naturala(care o fi fost aia,ca era semi-intunecat in mijlocul zilei...),asa se vedea culoarea de la ochi:

...iar cea cu blitz arata asa:

Hai mai bine sa va vorbesc despre produse...ca sa nu mai observati "talentele" mele in ale fotografiatului... :)))

O sa incep cu fondul de ten...


Este un fond de ten usor,hidratant,cu acoperire medie.Este foarte lichid cand il "pompez" pe mana,dar cand il aplic parca se lipeste si sta acolo.Are mici particule iluminatoare,dar nu sunt foarte sesizabile,adica poate fi aplicat cu incredere si ziua.O pompita este suficienta pentru acoperirea fetei.
Nuanta aleasa de mine este Natural Glamour,si imi este foarte potrivita...recunosc,aveam ceva emotii in privinta asta... :)
Are SPF 20 si o cantitate standard de 30 ml...cred ca o sa ma tina o perioada... :)

Next: Trusa de farduri Purple Smokes.

Are cinci nuante de farduri: un bej foarte deschis,un gri-lila,gri un picut mai inchis, mov inchis si negru.
Toate nuantele sunt usor sidefate,doar negrul este mat.
Fardurile au o consistenta matasoasa si sunt destul de pigmentate.
Trusa contine o oglinda destul de mare,care poate fi folosita chiar su pentru a te machia la nevoie.

Urmatorul la raport este...Tusul lichid,nuanta Black Luxury.

Este un tus lichid,de culoare neagra si este foarte pigmentat.
Dovada:

Are o pensula in genul celor carioca:

Nu e rezistent la apa(nici nu se lauda cu asa ceva),si se curata foarte usor ,nu trebuie sa frec cand ma spal.
Singurul minus pe care il gasesc este cantitatea prea mica-1,8 ml,parca...Oricum,imi place foarte mult! :)

Si ultimul pe lista eee...: Rujul Luxe,nuanta Glam Poppy.

Care arata asa pe buze:

E un ruj hidratant,cu o culoare destul de intensa,si sidef discret.
Culoarea e un corai-rosiatic,care poate fi purtat si ziua.
Nu e rezistent la transfer,dar rezista cateva ore daca nu apropii ceva de buze... :P
Nu are miros,si gustul e insesizabil(daaaa,m-ati prins,imi place sa mananc rujul...de pe buze,desigur... :))) ).

Siii...gata! :)

Acum ma retrag sa pap un borcan cu compot de visine facut de mine,si sa ma zgaiesc pe fereastra la ninsoarea de afara... :)

Ce parere aveti de machiaj? Dar de produsele din gama Luxe?
Va astept cu comentarii! :)

Kisss! :*


Un comentariu:

Feel free to leave a comment! ;)