Translate

12 noiembrie 2012

AVON HAUL C16

Buna dragelor! :)

Revin si eu cu o postare mai scurta...adica mai putine cuvinte si mai multe poze!Ca luna asta am fost mai productiva... :)))

Pentru ca se apropie ziua mea(mai e doar un pic) trebuia sa ma cadorisesc,nu? ;)
Asa ca sa va arat achizitiile...
Am fost tentata sa incerc noile produse de machiaj din gama Luxe(si desigur si programul motivational de 50% reducere-pentru produse Luxe in valoare de minim 50 lei- m-a ajutat,plus un set cadou,o sa-l vedeti mai jos) si mi-am comandat o trusa de farduri,nuanta Purple Smokes...inca nu am incercat-o,dar abia astept! Are o oglinda foarte mare,si un design foarte dragut. ;)-45 lei



Fondul de ten Luxe,nuanta Natural Glamour(mi se potriveste perfect)-41 lei

Un ruj din aceeasi colectie,nuanta Glam Poppy-e un corai rosiatic,perfect pentru un machiaj de zi-23 lei


Si setul de bijuterii primit cadou(la comandarea de produse de machiaj in valoare de 150 lei din care macar 50 lei sa fie din gama Luxe)


Si pentru ca am auzit numai de bine despre creioanele Supershock am decis sa imi iau si eu 2-unul e nuanta Black iar celalalt e Blackberry-12,99 lei fiecare


Un sampon de la Naturals pentru sotul meu(nu are parul pretentios)-7,99 lei

Si gentuta plic,pe care am putut sa o achizitionez cu doar 7 lei pentru ca am indeplinit unele conditii...:)


Si o poza "de grup" cu toata comanda mea... :)))

Va place ce mi-am luat campania asta? :)
Voi ce v-ati mai achizitionat?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)