Translate

10 septembrie 2012

AVON HAUL C13

Buna dragelor! :)

In sfarsit reusesc sa scriu si eu despre comanda din campania 13 care mi-a venit sambata...se cunoaste ca nu prea mai am timp liber... :P

Ca de obicei,nu exista campanie in care sa nu imi cumpar cate ceva(avantajul de a fi reprezentant).
Nu am foarte multe chestii de data asta,dar au fost din cele trebuincioase...sau pe aproape... :))))

Mi-am luat un rimel din noua gama Color Trend-Plump out the volume-8,99 lei
O oja din aceeasi gama- Natural Girl- 7,99 lei


Fodul de ten matifiant(din oferta pe net)- 12 lei
Tratament rapid pentru pete si cosuri-sunt tare curioasa de ce e in stare- 8,99 lei

Parfumurile Slip Into Daring si Rare Saphires le-am primit gratuit pentru indeplinirea programului motivational Slip Into Daring(la 8 parfumuri comandate primesti reducere 50% si parfumurile acestea doua cadou).


Pila de sticla,care din pacate se toceste cam repede,dar nu am gasit in magazin sa cumpar- 8,99 lei
Poza a iesit foarte proasta,dar nu am mai stat sa fac alta...scuzati-ma! :)

Setul de perlute l-am primit ca urmare a ideplinirii unor conditii,destul de usoare...

Husa pentru telefon...e super,are doua fete:una alba si una neagra-16,99 lei



Si poza de final cu toata comanda...mai putina de data asta! :P


Ce va tenteaza campania asta? :)

Va pup!

P.S. Nu uitati de concurs! Mai sunt doar 9 zile...va puteti inscrie AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)