Translate

29 august 2012

PREMIUL FAMILY CARE

Buna dragelor! :)

In primul rand vreau sa va spun ca nu o sa mai fiu atat de activa pe blog,deoarece m-am angajat si e destul de obositor...dar nu il abandonez,stati linistite! :P

Am castigat acum vreo doua saptamani,pe blogul Andei,un premiu de la Family Care.

Ieri mi-a sosit si pachetelul cu ce am castigat.


Gelul de dus pot sa va zic ca e maaaareee!!! Nu stiam cum sa tin aparatul ca sa il fotografiez mai in detaliu,dar totusi sa intre in poza! :)))
E cu proteine din lapte,si miroase foarte frumos!
Poza nu a iesit prea bine,pentru ca fii-miu tot tragea de mana mea ca sa vada ce fac... :)

Sapunul lichid e deasemenea foarte mare- 1 litru(nu am mai intalnit cantitatea asta la un sapun lichid pana acum),si miroase foarte frumos...a lacramioare! :)

Crema de corp cu bumbac-miroase foarte frumos... :)

Dischetele demachiante si betisoare le urechi nu le voi folosi inca,pentru ca mai am incepute...oricum se vede ca sunt family size-dischetele sunt 120 bucati in pachet iar betisoare de urechi-300 bucati!

Am inteles ca produsele se gasesc in supermarket-uri...stie cineva cam ce preturi sunt la aceste produse?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)