Translate

04 august 2012

FAVORITELE LUNII IULIE

Buna dragelor! :)

Va salut din desertul Baragan...ca nu mai scapam de temperaturile astea mari! :))

A venit din nou sfarsitul lunii,si eu sunt la a doua postare pentru favorite...multe dintre ele se pastreaza de data trecuta,asa ca acum o sa va arat ce am folosit mai mult,sau ca maxima necesitate.

Saptamana asta am fost o zi la mare...adica prin Mamaia...am stat vreo patru ore la plaja,si am hoinarit prin magazine si prin satul de vacanta.
Daca sunteti ca mine:bronzata dupa pantaloni scurti si maieuri si in rest alba,va dati seama ce fel arata cand te transferi in costum de baie! Solutia mea: plaja pe malul Borcei si mult ulei pentru intensificarea bronzului! :)


Desigur,dupa cteva ore la plaja,si multa balaceala in valurile marii(copilul pur si simplu nu mai voia sa iasa afara din apa),ne-am cam inrosit...si cam ustura pielea...asa ca am apelat la Untul calmant dupa plaja,folosit si dimineata si seara,si in doua zile eram fresh,cu un bronz frumos si piele hidratata! :)

Desigur,au contribuit foarte mult si gelul de dus(care musai trebuia sa fie hidratant)-adica Apidermaliv...

...si pentru fata foarte agresata de vant,nisip soare si apa sarata- o masca super hidratanta- tot Apidermaliv(masca de fata pentru ten uscat)...

...iar pentru parul la fel de agresat, Tratamentul cu ulei de argan a facut minuni-parul a ramas super matasos si stralucitor!

Si pentru ca am fost in Constanta,si treceam pe langa Auchan,am intrat si mi-am luat un deodorant Mitchum-de data asta am Shower Fresh-si imi place tare mult cum miroase! :)

La categoria machiaj,baza a stat in pudra translucida Color Trend,perlele bronzante Arabian Glow si tus Ingrid Cosmetics de la Infinity,asta pe langa fardurile de pleoape...fond de ten nu am mai folosit de la inceputul verii,si pot spune ca nu ii duc lipsa.

Cam atat despre favoritele lunii...ale voastre care au fost? :)
Kiss,kiss! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)