Translate

18 august 2012

AVON HAUL C12

Hello dragelor!

A venit din nou ziua aceea din luna...mi-a venit comanda din campania 12! :))

Nu o sa ma intind cu vorba ca sunt foarte obosita(am copt vinete,le-am tocat si le-am pus in lada,pentru la iarna) asa ca o sa va las sa vizionati achizitiile din acesta campanie! ;)


Am luat un sampon-12,99 lei si o lotiune-13,99 lei Avon Baby pentru a le face cadou unei prietene care a nascut de curand.

Masca exfolianta cu sake si orez e preferata mea :)- 8,99 lei
Crema de maini cu trandafiri a fost prea ieftina ca sa nu o cumpar-4,99 lei
Baton pentru bataturi(din oferta de pe net)-7 lei

O vopsea de par-15,99 lei
Crema de fata Solutions Perfect Tone day(ma inteleg bine cu ele si nu vreau sa le schimb)-28,99 lei

Gel de dus Mistique,750 ml-14,99 lei
Spray Center Action pentru sot- 10,99 lei

Noul rimel Super Drama- 15,99 lei
Creioanele pentru sprancene cu perie incorporata Dark Brown si Blonde-6,99 lei fiecare

Le-am luat pe amandoua pentru ca am observat ca imi sta bine cu Dark Brown cand ma machiez mai intens,dar daca ma machiez mai natural,ies sprancenele prea mult in evidenta,asa ca de acum incolo il voi folosi pe Blonde:)...

Pe voi ce va tenteaza campania asta? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)