Translate

15 iulie 2012

REVIEW: CREMELE DE FATA SOLUTIONS PERFECT TONE

Buna dragelor!

Ma intreb daca si la voi e atat de cald ca la mine...eu sunt in sud-est,asa ca e cod portocaliu pe aici! :)

Astazi o sa va prezint cremele pe care le folosesc in fiecare zi,dimineata si seara.
Este vorba despre Solutions,gama Perfect Tone,pentru tenul cu pete.

O sa incep cu crema de zi:

E o crema usoara,destul de potrivita pentru vara,de culoare alba.
Intra repede in piele,si e chiar usor matifianta.
Are un miros usor floral,foarte placut.

Puteti vedea si in poza urmatoare,ca nu ramane grasa pe piele,in schimb o lasa foarte catifelata.

Cantitatea e de 50 ml,si trebuie destul de putina crema pentru o aplicare,asa ca nu se consuma prea repede...eu o folosesc de peste o luna si nu am consumat nici un sfert... :)

Crema de noapte...

Aceasta crema e un pic mai grasa,dar intra si ea destul de repede in piele.
Culoarea e un alb-crem.

In poza urmatoare puteti vedea ca a ramas putin grasa...

Mirosul e cam acelasi,usor floral.

Diferente majore nu am observat dupa o luna si ceva de folosire,dar parca tenul meu e mai luminos,si cateva din petele de deasupra buzei s-au estompat.
Poza before e facuta prin martie,dar e la fel de relevanta...tenul meu arata la fel si cand am inceput sa le folosesc.

Pretul difera in functie de oferta din catalog...eu le-am luat cu 30 lei pe amandoua,dar am vazut ca acum sunt cu 29 lei bucata...oricum vor mai fi reduceri... :)
Daca aveti intrebari despre ele,va raspund cu drag.
Voi vedeti vreo diferenta intre poza "before" si cea "after"? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)