Translate

05 iulie 2012

FAVORITELE LUNII

Buna seara fetelor! :)

Am hotarat sa incep si eu sa postez favoritele lunii...drept care va voi arata cam toate cosmeticele mele...si pe urma nu se stie ce o sa mai postez-ca nu le schimb prea des. :))

O sa le arat in ordinea in care le-am fotografiat(adica nicidecum grupate),ca m-am apucat sa fac poze pe la 11 noaptea si nu am mai stat sa le aranjez pe categorii.

Pentru fata(noroc ca s-au nimerit alaturate :)) ) :
Lotiune tonica Solutions Youth Minerals-o folosesc o data pe zi,doar seara,ca sa curete ce scapa gelului de curatare...dar nu prea mai are ce...:)
Tratamentul pentru pete cu acid salicilic-review aici
Crema de ochi Solutions Youth Minerals.
Cremele de fata Solutions Perfect Tone-de zi si noapte-cred ca o sa le fac review cat de curand.

Antiperspirantul Mitchum-chiar daca nu il folosesc de o luna
Tratamentul pentru par cu ulei de argan

Gelul de curatare Solutions Beautiful Hydration-review aici
Ser Skin So Soft cu minerale-lasa pielea foarte catifelata,il folosesc dupa epilat
Crema de corp SSS-o crema hidratanta,a carei consistenta aduce mai mult cu untul de corp,si cu un miros foarte frumos! :)

Crema pentru maini cu minerale Planet Spa-e absolut fenomenala! Hidrateaza foarte bine pielea si vara si iarna!
Unt de corp dupa plaja-e foarte bun pentru calmarea pielii...dar eu il folosesc pentru...picioare! Calcaiele mele sunt foarte,foarte fine! Si cu un miros yummy de cocos,cred... :)

Cel mai bun scrub(parerea mea),e acesta de la Clearskin...are particule multe multe,care curata pielea foarte bine...ramane in urma o piele catifelata,dar trebuie aplicata crema neaparat . :)
Masca de fata cu lavanda si iasomie-e o masca peel of,ce miroase destul de puternic a lavanda...dar mie imi place!

Samponul si balsamul pentru par vopsit,si sampunul si balsamul pentru volum-le alternez,imi lasa parul matasos amandoua gamele,nu am probleme cu matreata de la ele.

Gelul intim Simply Delicate-foarte bun,il folosesc zilnic.


Cam atat! Sper sa mai am ce posta pe viitor! :)))
Voua va place vreun produs din cele postate? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)