Translate

28 iulie 2012

AVON HAUL C11

Hello fetelor!

Si mi-a venit si comanda din campania 11...asa ca a venit timpul sa va arat ce mi-am mai cumparat.

Nici de data asta nu am luat prea multe...doar cele trebuincioase. :))

Mi-am luat:
- un baton corector(am descoperit ca e foarte bun pe post de baza) Color Trend-8,99 lei
- un balsam de buze Color Trend(din oferta de pe net)-5 lei

- un set de cercelusi(i-am luat mai mult pentru cei sub forma de trandafir,i-am plasat langa setul Clare si acum am un set complet)-17,99 lei

- un spray revitalizant cu flori de cires(am vazut ca e laudat de Anda Zelenca si am zis sa-l incerc)-7,99 lei
- spray pentru picioare cu cirese-11,99 lei
- demachiant 3 in 1 Avon Care- 5,99 lei

- tratamentul pentru par cu ulei de argan-11,99 lei
- spumant de baie cu magnolie roz-9,99 lei
- gel intim racoritor- 13,99 lei

- deodorantele Center Action si Perfect Strenght-9,99 lei fiecare
- gel de dus Senses Xtreme pentru el-6,99 lei

Si cam atat!
Plus,comanda cea mare... :P

Ce va face cu ochiul campania aceasta? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)