Translate

01 iunie 2012

NOTD:STAR

Buna tuturor...sper ca va bucurati de vremea asta frumoasa...bine ca nu mai e frig!!! :))

Dupa cum v-am promis,azi o sa va arat o noua nuanta de oja,si anume Star...

E o culoare foarte delicata,un alb-ivoriu perlat,foarte frumos...desigur,am aplicat in doua straturi ca sa ajung la rezultatul dorit.

Mi-era dor de sclipici,asa ca pe unghia inelarului am aplicat un strop de OPI-Rainbow Connection...ok,bine,nu un strop...vreo doua straturi! :))



Miercuri am fost in vizita la bunici...si pentru ca voiam sa fac ceva parului,sa arate si el altfel,l-am impletit putintel...doar din cate doua suvite,nu trei..




Urmatoare oja va fi Decadence! :)

Va place aceasta nuanta...dar coafura? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)