Translate

23 iunie 2012

NOTD PLUS O SURPRIZA! :)

Hello!!! :)
In primul rand incep cu surpriza... :)
A postat Miuri odata pe blogul ei despre antiperspirantul Mitchum,si spunea ca e foarte bun. Eu neavand de unde sa-l cumpar de pe aici,am inceput sa ma plang de asta...ei bine,Mirela a fost atat de draguta sa mi-l trimita ea,ba chiar mi l-a facut cadou,ca nu am dat bani pe el.
Ii multumesc din suflet pentru asta,m-am bucurat foarte mult cand l-am ridicat de la posta(apropo de posta,se pare ca ma tin minte aia de acolo...mi-a adus avizul acasa,cred eu,destul de repede...ma stiu de reclamagioaica,le e frica :)) ).
Acum vreau sa vad daca se comporta la fel de bine si la mine!
Mersi mult Mirela!!! :**
P.S. pe langa antiperspirant,mi-a pus si sase mostre Gerovital,pe care deja le folosesc! :)


Si sa trecem la unghii...
Ce credeti ca rezulta daca amestecati o oja crackle cu una normala? SARE CASA IN AER!!!
Ba nu,glumeam! :)))
Pai sa vedem...in primul rand,nu mai e crackle,ci normala...in al doilea rand,daca doriti oja care se matifiaza si nu aveti de unde sa cumparati,asta e rezultat sigur! Pentru luciu,se foloseste top coat.
Acum sa vedeti ce am facut eu...
Am amestecat oja asta crackle...


...cu una de la Avon,mai veche,nuanta Green with envy...si a rezultat:


...un kaki inchis sclipicios,care mie imi place foarte mult!




Ce parere aveti de noua mea oja? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)