Translate

14 iunie 2012

COLECTIA DE BIJUTERII

Buna seara fetelor!
Pentru ca v-ati aratat interesate de colectia mea de bijoo-uri,le-am pozat,si acum sunt gata de vizionat.
Va zic de la inceput sa nu va asteptati la diamante si rubine,aur si platina,etc,etc...de fapt o sa vedeti ca nu am multe chestii din aur sau argint.
Dar sa nu ma mai lungesc cu scrisul,ca va asteapta multe poze! :))

Aici am depozitate toate frumusetile...


Si sa incepem cu acea cutiuta neagra de deasupra:


Singurele inele pe care le detin(si ambele sunt primite cadou),plus verighetele noastre(suntem casatoriti legal,dar nu si religios,si abia de curand am achizitionat verighetele,pe care amandoi le-am preferat din argint).


Brosele mele...


O pereche de cercei absolut superbi,dar care ucid urechile... :))


Bratarici...(si un lant pe care il folosesc pe post de bratara)




Ceasuri...




Doua lantisoare cu pandantive de argint si margelele pe care le-am facut eu...






Seturi...sau coliere simple... :)










Margelutele care au iesit albe in aceasta poza sunt de fapt ochi de pisica,si celelalte roz sidefat...










Si acum cerceii... :))








Si cam atat! :)))
O postare kilometrica,intr-adevar,sper sa nu va fi plictisit! :)
Daca vreti sa stiti cate ceva despre vreuna,ma puteti intreba!
Voua care va place? :)

Un comentariu:

Feel free to leave a comment! ;)