Translate

12 mai 2012

SANDALELE DE LA ZORILESTORE.RO

Hello fetelor!
A venit vremea sa va scriu impresiile mele despre sandalutele primite spre testare de la Zorilestore.
Mi-au placut foarte mult de la inceput,mi se pareau foarte finute,pentru niste sandalute de plastic. :)
Eram curioasa sa vad cum se comporta si cum rezista prin pietrele si praful de la mine de la tara.
Acum,dupa purtari intensive(de vreo doua saptamani),mi-am facut o parere destul de buna.
Sunt foarte usoare...adica foarte foarte usoare! Aproape nici nu le simt ca le am in picioare,chiar daca am mers si mai mult pe jos.
La inceput,pareau un pic cam fixe,dar acum nu mai sunt asa,s-au lasat(nu foarte mult,dar suficient cat sa nu mai simt bareta pe piele).
La inceput se curata destul de usor,acum trebuie sa frec putin mai mult ca sa dau jos praful lipit pe talpa interioara(dar nu e o problema asta :))) )
Se pare ca se tin foarte bine,nu da semne de rupere...si sper ca nu va da prea curand.
Le-as cumpara? Da! Cu siguranta! Mi se par destul de calitative(chiar daca sunt facute din plastic. Chiar am intrat pe site sa vad daca le au si de vanzare,dar se pare ca sunt oferite doar gratuit. Poate pe viitor! :)
Asa arata sandalele purtate:


Voi ati cumpara ceva de pe site? Cum va par produsele? Dar preturile?

Un comentariu:

  1. da am cumparat de la Ipanema.sunt splendide....f.f. bune.eu sunt prea multumita si de ele si de pret

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)