Translate

17 mai 2012

REVIEW: GEL DE CURATARE BEAUTIFUL HYDRATION

Hello,hello! :)
Am zis sa nu va plictisesc doar cu NOTD-uri,asa ca am decis ca a venit randul unui review.
In primul rand trebuie sa va spun ca eu nu folosesc demachiant...nu cred ca e chiar atat de necesar!
Da,ma machiez,dar cata vreme am un produs de curatare a fetei bun,nu inteleg de ce as da banii si pe un demachiant! :)
Asa ca eu caut ca produsele de curatare a fetei sa curete foarte bine machiajul...pana acum am incercat mai multe produse,unele mi-au placut,altele nu,dar acum folosesc un produs excelent.
Gelul de curatare Beautiful Hydtration,din gama Solutions!

Acest gel imi curata foarte bine machiajul!Daca am ochii mai conturati,mai ramane o mica urma,dar mai pun putin produs si se curata.Dupa, folosesc lotiune tonica si nu raman urme de fond de ten sau fard.
Eu l-am pus intr-un ambalaj cu pompita,pentru ca mi se pare mai usor de dozat.


Culoarea e semitransparenta,putin portocalie,cu miros usor citric.

De uscat tenul,nu mi se pare ca il usuca,dar eu il am mixt spre gras,asa ca nu stiu cun se comporta pe un ten uscat,plus ca aplic crema de fata aproape imediat dupa ce m-am spalat.
Cantitatea e de 150 ml,dar se foloseste relativ putin produs care se intinde foarte bine pe pielea umeda si face destula spuma.
Pretul variaza in functie de oferta din brosura...acum in campania 8 e 17,99 lei,dar a fost si 13 lei in alte campanii.
Ce parere aveti de acest produs,l-ati cumpara? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)