Translate

01 mai 2012

MAKE-UP:FRESH GREEN AND ORANGE

Hello fetelor! :)

Nu am mai postat de mult un machiaj,si nu pentru ca nu m-as fi machiat,dar ba nu faceam poze,ba nu imi placea cum ies.

Acest machiaj mi-a iesit minunat,nu prin tehnica aplicarii(he,he...oare de ce? :)) ),ci pentru ca imi place combinatia de culori!

Acum,ca am poze multumitoare,vreau sa va arat...




Produse folosite:
-noua mea trusa Erni Rose(pe care am dat 5,5 lei)-nuantele marcate

-fdt Ideal Flawless,Ivory
-pudra compacta translucida Color Trend
-ca blush am folosit perlele bronzante compacte de la Oriflame
-rimel Supershock
-creion: retractabil Blackest Black,Emerald,White si Black
-creion pentru sprancene cu perie Dark Brown-imi place mai mult decat cel retractabil,are o nuanta mai putin maronie si mai mult cenusie
-ruj Shine Attract Caressing Coral

Mi se pare un machiaj perfect pentru primavara-vara...e fresh si luminos! :)

Si pentru voi,multi pupici!

Ce ziceti? Va place machiajul acesta? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)