Translate

29 mai 2012

MAKE-UP: SUNSET FRESH

Hello girls! :)
Nu am mai postat vre-un machiaj in ultima vreme,pentru ca nu prea m-am mai machiat...sau am folosit doar fond de ten si rimel...
Acesta e de duminica...am avut chef de machiat,si ma gandeam sa nu imi pierd si bruma de indemanare pe care am dobandit-o! :)
Sooo...here I am! :)






Produse folosite:
-trusa de farduri Beauty She(nuantele marcate)

-ruj Shine Attract, nuanta Carresing Coral
-creion pentru sprancene cu perie incorporata,nuanta Dark Brown
-creion retractabil Blackest Black
-rimel Supershock
-fond de ten cu minerale,nuanta Ivory(l-am turnat in sticluta de la Extra Lasting ca are pompita)

-pudra translucida Color Trend
-perle pentru bronzat
-perle iluminatoare

Ce parere aveti? Va place acest machiaj? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)