Translate

05 mai 2012

AVON HAUL C7

Hello fetelor! :)
E din nou vremea pentru un haul...pentru ca azi mi-a venit comanda din C7! :)
Soo....
Lacuril de unghii Nailwear Pro+,nuantele Lemon Sugar(in poza a iesit prea albicioasa,de fapt e chiar un galben lamaie),si Viva Pink...le-am luat ca sa pot indeplini conditia pentru ochelarii Aztek,pe care ii voi lua in campania viitoare.

Spray odorizant pentru picioare
Crema depilatoare pentru pielea sensibila(a vrut sotul sa incerce,si l-am epilat cu succes la axile :)) )
Burete pentru baie

Apa de toaleta Miami Party si spray de corp Miami Party-le-am luat la set din My Avon Magazine cu 16,99-in catalogul 8 vor fi 19,99 lei,respectiv 15,99 lei

Balsam pentru par vopsit si balsam pentru volum-unul cu 9,99lei,celalalt cu 5,99lei(oferta)

Deodorant cu bina On duty-Light Bloom-5,99 lei
Gel de dus cu bina pentru copii cu aroma de portocala(pentru Matei)-9,49 lei

Geanta Adalia(pe care o ador! )-42,99 lei in oferta pentru reprezentanti

Si geanta Aztek,pe care am luat-o cu 8 lei,pentru ca am ineplinit niste conditii

Si ultima poza...comanda clientilor mei :)))

Voi ce v-ati mai luat de la Avon? Sau ce ati vrea sa luati din C7? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)