Translate

30 aprilie 2012

VERSATILE BLOGGER AWARD



Am primit acest premiu de la Dee.

Pentru a-l primi,trebuie sa va spun 7 lucriri despre mine:
1. Sunt casatorita,si am si un baietel de 4 ani.

2. Sunt zodia scorpion,dar nu cred in zodiac.

3. Port numar mare la picior,cateodata nici 41 nu e bun...da,stiu,traiesc pe picior mare! :)))

4. Ador sa citesc! Am e-books in format text,si le citesc pe telefon.Astfel,daca plec undeva si ma plictisesc,nu e nevoie sa car o carte dupa mine. ;)

5. Imi plac foarte mult filmele,aproape orice gen.Dar cel mai mult imi plac comediile romantice(bine realizate,totusi) si ecranizarile cartilor(preferatul meu e "Pride and prejudice" din 1995...mi se pare cea mai buna varianta a cartii,si actorii sunt exceptionali).Dar detest filmele horror...mai ales ca cele de acm sunt foarte prost facute!!! :))

6. Desigur,imi plac foarte mult dulciurile...dar incerc sa ma abtin,nu fac bine la silueta! :))

7. Am multe fobii si manii...de exemplu,nu suport parul de animal;sau cand sterg praful tot ce dau la o parte trebuie sa le pun in exact aceeasi ordine in care au fost asezate.Sunt ciudata,stiu! :))


Acum trebuie sa dau si eu la 15 bloggerite premiul...daca l-au mai primit,asta e! :))


1. Eva Luna
2. Brumarica
3. Miu-Miu
4. Catwoman
5. Alecsa
6. Ami
7. Miuri
8. Iguanitza
9. Aurora Toma
10.Simmone
11.Macnetize
12.No-name
13.Koko
14.Anda Zelenca
15.Annie



Si cine doreste,il poate lua..sau puteti sa lasati un mesaj cu cateva lucruri despe voi...abia astept sa citesc! :)
Pupici! :*













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)