Translate

07 aprilie 2012

REVIEW: TRATAMENT PENTRU PETE CU ACID SALICILIC

Buna tuturor!
Azi o sa va vorbesc de Tratamentul pentru pete din gama Clearskin Professional,de la Avon.


CE SPUN EI:
Tratamentul pentru pete cu 2% acid salicilic.Formula cu Tehnologia ClearFade si acid salicilicexfoliaza pielea eficient,ameliorant aspectul petelor.
Mod de folosire: Aplicati de 2-3 ori pe saptamana,in completarea ingrijirii cu gama Clearskin Professional.Dupa demachiere,masati usor pe piele,pana la absorbtia completa a tratamentului.Daca observati o tendinta de uscare a pielii sau daca aceasta se descuameaza,reduceti frecventa folosirii.

PAREREA MEA:
Eu l-am folosit in fiecare seara,dar nu impreuna cu gama Clearskin Professional,deoarece cosurile mele sunt rare,nu am probleme cu acneea,ci doar cu petele care raman dupa cosuri. Petele ramase trec foarte greu.Adica le vad pe fata si dupa doua luni de la vindecarea cosului.Am inceput folosirea lui acum fix doua saptamani,si nu am avut nici o problema cu pielea uscata sau descuamata.
Asa arata cand am inceput tratamentul fata mea:



Cosurile imi ies mai mult pe barbie,asa ca acolo am aplicat tratamentul.
Dupa doua saptamani,asa arata petele:

Nu au disparut de tot,dar sunt destul de ameliorate...tind sa cred insa ca actioneaza mai bine asupra petelor mai proaspete(cea din mijloc era de la un cos foarte recent,cele de pe margine mai vechi,nu s-au estompat foarte mult).
Nu s-a consumat foarte mult produs,are ca aplicator o bila si nu scapa mult(produsul e cam lichid).
Mi se pare un produs destul de bun,si la cat costa eu zic ca isi merita banii. Cred ca este un exfoliant chimic,la cati acizi am citit eu la ingrediente(dar hei,nu sunt experta):

Eu l-am luat in campania 5 de la oferta demo cu 10 lei,dar el apare propriu zis in campania 6 la pretul de 16,99 lei. Are 50 ml,si credeti-ma,in doua saptamani s-a consumat foarte putin,asa ca o sa tina mult timp.
Ce parere aveti de acest produs? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)