Translate

09 aprilie 2012

PROVOCAREA NORMADERM,DE LA VICHY

Eu nu am avut niciodata un ten foarte problematic.Desigur,am avut(si inca imi mai ies cosuri),dar nu sunt extraordinar de multe.In general imi ies in perioada ante sau post menstruatie. In schimb am ceva probleme cu sebumul,dar numai in zona T. Chiar daca aplic pudra,in cateva ore incep sa lucesc! Disco ball,direct la purtator! :)))
Plus ca raman cu pete inestetice,chiar daca am cosuri destul de putine,care trec foarte greu!
Nu am incercat niciodata dermatocosmetice,dar sunt dispusa sa le folosesc,mai ales ca sunt atat de recomandate pentru tenul cu problemute! :)
Noul NORMADERM,de la Vichy,promite sa te scape de toate problemele tenului,gras sau acneic,ba chiar poate fi folosit si pentru tenul sensibil.
De aceea as dori sa testez si eu noul NORMADERM oferit de Anda Zelenca .
Sper ca voi primi si eu spre testare,siiii...daca am foarte mult noroc,sa primesc alte sase creme pe care sa le ofer si cititoarelor mele! Tineti-mi pumnii! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)