Translate

26 aprilie 2012

MI-AU VENIT PAPUCII!!!

...de fapt sandalele,ca asta am dorit! :)
Acum aproape o luna am scris si eu un articol pe blog,si l-am trimis celor de la Zorilestore.ro,pentru a participa la campania lor cu papucii pentru bloggeri.
In tot acest timp nu am primit nici un raspuns,asa ca m-am gandit ca nu o sa primesc nimic.
Acum doua zile...surpriza! Am fost sunata pentru ca nu mi-am pus numele in formular,si mi-a zis ca sandalutele vor fi livrate urmatoarea zi.
Asa ca ieri curierul de la Cargus mi-a adus pachetul.
Pe cutia sandalelor o vedem in toata splendoarea ei pe Gisele Bundchen.

Deschid cutia si inauntru gasesc exact ce am cerut.


Sandalutele sunt facute dintr-un plastic finut(de la departare nu pare chiar plastic),si sunt frumos finisate,nu le-am gasit absolut nici un defect.

Numarul l-am ales bine(41.42),sunt putin fixe,dar sper sa se mai lase.
Astept acum sa se mai incalzeasca oleaca,sa pot sa le port! :))
Va plac sandalutele mele? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)