Translate

14 aprilie 2012

AVON HAUL C6

Hello girls! :)
Mai e foarte putin pana maine,si nu mai prididesc cu treaba!Si parca timpul trece mai repede decat de obicei... :))
Dar am zis sa iau o mica pauza,de respiro,si cat timp ma odihnesc,sa va arat ce mi-am luat si campania asta de la Avon.
Lotiune dupa ras Pro Goal-11,99 lei in oferta demo , pentru sot(doar din asta lichid foloseste).
Parfumul Treselle,cu 1 ban la comandarea de creme Solutions in valoare de 60 lei.

Doua oje: Coral Beat-7 lei, si Splendid Blue-8 lei(in oferta pe internet)

Luciu de buze Coral Reef-9,99 lei
Creion pentru sprancene cu perie-12,99 lei
Spray pentru uscarea lacului de unghii-11,99 lei

Cremele Solution Perfect Tone(pentru tenul cu pete),de zi si de noapte-15 lei fiecare
Crema pentru ochi Solution Youth Minerals(am luat 2)-30 lei amandoua
(pentru acestea am priit parfumul Treselle)

Aveau si cate o felicitare atasata! :)

Gel de dus Senses Spirit-10,99 lei
Sapun lichid Waterfall si Mistique-5,99 lei fiecare(la comandarea a cate un gel de dus la 500 ml)
Spray de corp Perfect Strenght-11,99 lei(tot pentru sot)

Si gramada asta mare din pat e toata comanda! :)))

Toate astea le gasiti in brosura campaniei 6! :)
Voi ce v-ati mai luat de la Avon?(sau ce ati dori sa va luati? )

3 comentarii:

  1. Buna. Imi poti spune din ce gama face parte creionul acele pt sprancene? E din acela glimmerstick? Cum ti se pare? E bun de ceva, rezista? Ai incercat cumva si setul pt sprancene? As vrea sa imi iau ceva pt sprancene, dar sa fie mai maroniu cu tenta rosiatica. ( sunt roscata si e contras destul de mare intre culoarea parului si cea a sprancenelor- castaniu inchis) Crezi ca m-ar ajuta? Iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Creionul nu e din gama Glimmerstick.
    Era cel nou,cu periuta...dar nu mai e in catalog,din pacate.
    Era un produs foarte bun,si imi pare rau ca l-au scos.
    Cel retractabil e un maroniu destul de inchis,de exemplu pentru mine,fiind blonda, e prea tare,prea strident.
    Ma tenteaza sa incerc si setul pentru sprancene,dar sa termin ce am acum-de la Kallos.
    O sa caut un machiaj in care am folosit creionul retaractabil pentru sprancene,ca sa vezi culoarea.
    Cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit creionul retractabil aici:

    http://gina-ionela-love-avon.blogspot.ro/2012/02/make-up-just-brown.html

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)