Translate

09 martie 2012

UPDATE AQUA FANTASY

Well...va spuneam acum cateva zile ca mi-am luat o baza pentru unghii,Revitacool,de la Avon...si am decis sa-i testez rezistenta! Am aplicat-o ca baza si ca top coat,si oja folosita a fost Aqua Fantasy,un turcoaz superb! Sambata mi-am ojat unghiile,si ma tot uitam sa vad daca sare...si m-am uitat,si m-am uitat...vreo sase zile!!! Azi inca le am cu aceeasi culoare,doar tocita un pic pe la varfuri...si ca sa le mai agresez putin,m-am pus si am frecat aragazul(fara manusi :))) ). Rezultatul:doar la o unghie mi-a sarit putin din colt!
Nu va speriati de cuticule,e ziua lor proasta! :)




Siii...pentru ca m-am plictisit de atatea zile de turcoaz,azi le fac rosii!!! Poze mai tarziu! :)
Ce parere aveti? Credeti ca e buna baza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)