Translate

07 martie 2012

REVIEW FOND DE TEN IDEAL FLAWLESS

Azi l-am folosit,in sfarsit!:)
Are pompita,asa ca e usor de folosit.Sooo...L-am agitat,am apasat si a iesit fondul de ten...un pic spumos si foarte aerat.Trebuie atentie cand apasam,pentru ca daca apasam pana la capat,e posibil sa iasa prea mult produs! Eu am apasat pana pe la jumatate,si a iesit o cantitate ce nu parea mare,dar cand l-am aplicat pe un obraz,am observat ca e prea mult,si a trebuit sa-l intind pe aproape toata fata! Acoperirea e aproape totala,eu am luat Ivory si mi s-a potrivit perfect,e mai deschisa nuanta decat cea de la Extralasting. Sa comportat foarte bine pe parcursul zilei,si seara machiajul era la fel de impecabil! :)
Pozele sunt facute cu noul aparat foto!!! :)))
inca nu am invatat tot la el,dar sper ca am facut poze bune! :)
Asta e poza fara machiaj(nu va speriati :))) ).

Aici am aplicat doar fondul de ten Ideal Flawless.



Poza cu rujul Shine Attract,nuanta Carresing Coral



Si poze cu machiajul meu de azi.


Va place fondul de ten?
Dar pozele facute? :)

Un comentariu:

  1. cum este ca si consistenta ?mai lichid sau mai cremos? si sper ca nu se face fata uleioasa dupa cateva ore de la aplicare ;;)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)