Translate

16 martie 2012

NOTD:BLUE ESCAPE

Helloooo! :)
De vreo trei zile port pe unghii una din ojele noi pe care le-am luat in campania 4,de la Avon. Se numeste Blue Escape,si e o nuanta superba de...albastru,desigur! :)
Am folosit ca baza si top coat Revitacool,tot de la Avon.E destul de opaca,s-a acoperit unghia bine din doua straturi,desi primul arata foarte ciudat,mi se parea ca nu se intinde bine(poate ca nu am lasat baza sa se usuce cum trebuie).O am de trei zile pe unghii si inca nu a sarit,doar s-a tocit putin(insesizabil pentru altii :) ) pe varfuri.
Cuticilele mele arata la fel de ciudat,dar sunt obisnuita...asa patesc la fiecare schimbare de anotimp,mi se usuca pielea de pe maini(chiar daca folosesc o crema buna in fiecare seara)si cuticulele par ca se exfoliaza...dar o sa treaca in vreo saptamana! :)



Va place aceasta nuanta? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)