Translate

13 martie 2012

MAKE-UP: TROPICAL

Zilele trecute nu aveam ce face,si m-am decis sa ma machiez putin..si deschizand trusa de farduri,ochii mi-au alunecat pe verde si turcoaz! Asa ca le-am combinat...si asta a iesit:





Si ca sa va dati seama de ce am numit machiajul "tropical",uitati poza asta(m-am jucat putin cu setarile aparatului,si am intensificat culorile) :

Produse folosite:
-trusa de farduri Beauty She(nuantele marcate)
-blush din aceeasi trusa
-fdt Extralasting,nuanta Ivory
-trusa pentru corectarea imperfectiunilor
-pudra translucida Color Trend
-rimel Supershock si Superenchant
-creion retactabil pentru ochi Black
-creion retratabil pentru sprancene Dark Brown
-ruj Shine Attract Happy Pink

Va place? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)