Translate

31 martie 2012

MAKE-UP: GREEN & PURPLE

Hello!
Acum cateva zile am purtat machiajul acesta. Mi-a traznit mie sa fac o combinatie mai ciudata(cat de reusita e,va las pe voi sa decideti :)) )...verde cu mov.Am inaugurat si noul meu creion alb,si intr-adevar,face ochii sa para mai mari,il ador!
Dar sa va las sa vedeti(sunt in pana de idei,si nu stiu ce sa mai scriu :))) ).





Produse folosite:
-fdt Ideal Flawless,nuanta Ivory
paleta pentru corectarea imperfectiunilor Jillian Dempsey
-pudra compacta translucenta, Color Trend
-perle bronzante Arabian Glow
-creion retractabil pentru ochi Blackest Black
-creion contur White
-creion pentru sprancene Dark Brown
-rimel Superenchant si Supershock
-ruj Shine Attract,nuanta Carresing Coral

-fardurile din trusa Beauty She(nuantele marcate)
-blush din aceeasi trusa

Ce parere aveti de machiajul meu? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)