Translate

23 februarie 2012

PENTRU CORINA!

Pe Corina o cunosc de vreo patru ani.Am interactionat cu ea pe forumul Nora Pentru Mama. Era o persoana vesela,care te facea sa razi aproape din fiecare postare. Tot de acolo am aflat ca are cancer.Eu doar cand aud cuvantul "cancer",ma zbarlesc,asa ca nu imi pot inchipui ce simte o persoana bolnava!
Nu o cunosc personal,dar o simt ca si cum mi-ar fi prietena!
Aseara a fost invitata pe Antena 3, la emisiunea lui Mihai Gadea. Am ramas uimita cand am auzit-o ca a obosit sa lupte!
Corina,draga mea,tu esti o luptatoare! Cine se mobilizeaza in fiecare an de Craciun si strange jucarii pentru copii bolnavi de cancer? Cine mai sta pe patul de spital cu perfuziile infipte peste tot,si face glume despre asistente? Cine ne incanta cu creeatiile(desi zici ca nu esti artist plastic)-apropo,tabloul din ghips care i l-ai daruit lui Mihai Gadea era superb! Sunt de acord cu ce ti-a zis Mihai aseara, "Dumnezeu ti-a dat un dar,si pentru asta merita sa traiesti" !
Priveste inainte Corina, prietenii te sustin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)