Translate

02 februarie 2012

MAKE-UP: ARABIAN STYLE! :)

Hello! Azi am decis sa refac machiajul cu maro pe care l-am postat. Numele "Arabian Style" mi-a fost sugerat de EVA,care a fost foarte draguta si mi-a dat cateva sugestii in privinta machiajului. Si asta a iesit:
Produsele folosite: -fond de ten Extralasting,nuanta Ivory, de la Avon
-perle bronzante Avon, pudra translucida Color Trend,Avon
-creion retractabil Blackest Black,Avon -rimel Superenchant si Supershock Max,Avon -baton corector Clearskin,Avon
-fardurile din trusa Beauty She(cele cu punct) -blush-urirl din aceeasi trusa(punctate)
-ruj Colordisiac Can't resist coral -luciu de buze Glazewear Sparkle-Coral Reef

4 comentarii:

  1. Eheeee, alta Marie acum :))
    Asta a iesit si mai bine, si combinatia culorilor, si liner-ul. Wuv it :X
    Stii ce facea totul ireprosabil: sprancenele. Daca le conturai numai un pic, nu mult, cat mai natural, era totul perfect.
    Da' nu-i bai tuuuu, e bine si asa! Imi place Coral Reefu', l-am avut si eu, dar l-am pierdut. :((

    RăspundețiȘtergere
  2. thanks!!! :*
    sincer,am incercat odata sa imi conturez sprancenele,dar mi se parea ca arata foarte fals(si nu am exagerat cu conturarea),si de atunci le prefer asa...sau poate nu eram eu obisnuita si de aceea!:))
    si eu ador luciul asta! eu am tenul foarte deshis la culoare si ma prinde nuantele de coral! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu luciul ala ..imi place.. in decembrie mi-au trimis 11 .. /:) nu stiu dc.cadou..sau sa le vand sa imi iasa cv ?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. acel fond de ten nu mi-a placut deloc.. l-am dat unei fete..este cam ..nu stiu cum sa spun..nu e cremos ..nu mi-a placut..eu folosesc de cativa ani numai fondul de ten AVON calmant,nuanta almond. f bun :)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)